Wie weet er een leuke accomodatie in Mallorca met twee slaapkamers. Bijna alles wat ik tegenkom heeft maar één slaapkamer en dat zie ik met twee jonge kinderen eigenlijk niet zo zitten. We willen graag: Op loopafstand van het strand en een gezellig centrum. Een leuk zwembad met een (kleine) glijbaan of iets. Verder maakt het ons niet uit of het all-in is of dat er geen eten bij zit bijvoorbeeld.
Als we naar Mallorca gaan, boeken we meestal een hotel vd Zafiro keten (vroeger de Viva resorts). We kiezen altijd voor het noordelijke deel van Mallorca zoals can picafort, port alcudia etc.
Port d'alcudia en Can Picafort zijn leuk inderdaad! Maar bij Zafiro hebben ze geen 2 slaapkamer appartementen toch of wel? Enkel met één slaapkamer dacht ik..
Zafiro palace alcudia heeft suites met 2 slaapkamers. We zijn er 3-4 jaar geleden geweest. Zafiro can picafort heeft idd alleen kamers met 1 separate slaapkamer. Edit: er zijn meerdere zafiro resorts met 2 slaapkamer suites. Check de website van Zafiro maar eens. Palace alcudia is wel echt een aanrader. Echt een top resort!!!
Wij zijn 4 jaar geleden bij Es talaial geweest in Cala d'or met 3 kids. De kinderen hebben het er nog over en zouden er nog een keer heen willen. Dit jaar over getwijfeld, maar uiteindelijk besloten om naar Spaanse vaste land te gaan.