In oktober gaan we een weekje weg, maar weten niet welk park we willen we gaan met 4 volw en 1 kind van 1 jaar. Welk park vonden jullie leuk?
Centerparks het heijderbos: leuk zwembad, manege, genoeg andere activiteiten en een bosrijke omgeving Wat het extra leuk maakte was dat ik en mijn zus en nog 2 meisjes de mini ponys mochten verzorgen en er lekker mee mochten tutten. Ik was toen 6 en mijn zus 8
Dit hoort onder het kopje vakantie (ervaring mee ) Ik vond van cp de kempervennen leuk, lommel was gezellig en hoch sauerland voor de omgeving.
Centerparcs!!! Erperheide ( heel leuk voor de kleintjes ), Vossermeren, Heijderbos, Meerdal, Kempervennen en Huttenheugte!! Echte aanraders..
Kempervennen, Erperheide, Vossemeren, Weerterbergen (voormalig Gran Dorado, nu roompot) en Heijderbos
Huttenheugte, Heijderbos, Kempervennen van centerparcs. Altijd weer genieten als we naar centerparcs gaan.
Vonden wij ook! Stuk kleiner dan Centerparcs maar daardoor ook een stuk rustiger. Als je per sé een subtropisch zwemparadijs wilt en al het andere grootse wat Centerparcs biedt, dan is Resort Arcen niks, maar als je zoekt naar een rustige familievakantie is het ideaal! Wij hopen echt nog een keer terug te gaan! Wij vonden het Vennebos van Landal ook geweldig trouwens. Daar zijn we terecht gekomen nadat ons accomodatie bij de Droomgaard in Kaatsheuvel echt afgrijselijk bleek. We hebben daar zo geklaagd dat ze ons uiteindelijk liever zagen vertrekken en ons geld contant hebben teruggegeven. Stonden we dan, met onze ingepakte koffers, maar zonder vakantiebestemming.. We hebben toen Landal gebeld en daar hebben ze ons zo lief opgevangen. We hebben daar echt een topvakantie gehad!
Ooststappen echt een verschikking, schandalig hoor het zo vaak. Gelukkig kregen jullie je geld terug!
wij zijn via mysteryparks 2 x naar centerparks geweest en ik vond beiden keren ontzettend leuk: Kempervennen en Huttenheugte.
Ik vond het achteraf ook zoooo stom dat ik niet op Zoover heb gekeken.. Misschien een tip voor TS; Mocht je een onbekend vakantiepark boeken; eerst Zoover even checken!