Undercover lover

Discussion in 'De lounge' started by -, Nov 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Kijkt hier iemand naar ? ik lach me rot :) :)

2. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Jammer vanavond weer gemist!
    Hoe is het vanavond verlopen op Bikini Beach?

3. Niet meer actief

Nou die Paco heeft dus echt sex gehad met Elke. Zijn vriendin wil nu zonder hem naar huis ... en die Dido gaat ook heel ver en haar vriendje wil nu stoppen. Ze zeggen allemaal niet beseft te hebben wat het inhoudt om je partner te "verhuren". Nou ik weet wel dat ik er nooit aan zou beginnen .... maar ik vind het wel een super leuk programma om naar te kijken. Woensdag weer de volgende aflevering ....

4. Niet meer actief

ja.. haha.. ik kijk ook. Mijn god, ik snap niet dat je hieraan meedoet hoor. Tenminste.. als je wil dat je relatie blijft bestaan dan hè!

Ik zeg ook altijd tegen man, dat als wij hieraan mee zouden doen, ik in ieder geval niet voor mezelf kan instaan! En hij ook niet.. haha.. je wordt tenslotte ook overspoeld door aandacht.

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet al wie er gaan winnen.. maar ik zeg lekker niks :p
    (ik ken ze niet hoor, maar heb het uit betrouwbare bron, van mensen die ze wel kennen)

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind t ten eerste al dom dát ze meedoen. En aan de andere kant ook wel sneu voor de partners die t leed allemaal aan (moeten) zien. :oops:

7. Niet meer actief

Nou ik zeg precies hetzelfde als jij gupsie. Al die aandacht en dan dat mooie weer alles erop en eraan ... nee we beginnen er maar niet aan hihihihi

Ben echt wel benieuwd wie er gaat winnen ... en vooral of hun relatie blijft bestaan ... ik keek ook altijd naar temtation island

8. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nou Realtjuh je maakt mij/ons wel heel erg nieuwsgierig hoor, vertel vertel vertel ....... :D ;)

Nee ik zou er zelf ook nooit aan mee doen hoor. Maar ik vind het erg gaaf om er naar te kijken. Maar erg sneu voor de partners die dit moeten zien in de partnervilla. Maar ja dat weet je als je aan het programma mee doet.

Echt, dus Paco heeft echt sex gehad met Elke :confused: ? Lieten ze dat zien aan zijn vriendin in de partnervilla?

Het vriendje van Dido was verleden week erg nuchter maar begint nu ook in te zien dat zijn vriendin niet erg lekker bezig is.

Nou ben weer helemaal op de hoogte :D , woensdag ga ik zeker weten kijken, ben benieuwd :D .

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Sorry, ik heb zwijgplicht :p

Ik zou ook absoluut niet meedoen... Je weet vantevoren dat er rare dingen gaan gebeuren, ook al wil je dat niet... en als je er echt stug niet aan meedoet, lig je eruit en kun je fluiten naar het geld. Dat wil je natuurlijk ook niet, want daarvoor doe je eigenlijk mee. (meesten zeggen dat ze meedoen om hun relatie te testen, maar stiekem doen ze het voor het geld)

Dit zou echt niets voor mij zijn... ik ben al zo'n jaloerse tut... :)

10. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Ik volg het ook...maar die Elke is toch maar een lelijk mens zeg wat een zuurpruim :( hahaha....
    Ze hebben er inderdaad zelf voor gekozen om mee te doen...en hoe heet ze die met dat donkere haar in de partner vila die zit ook alleen maar te zeuren geen vrouw kijkt om naar dat knulltje en ze zit maar te miepen...pfff....

Maar goed zou echt NOOIT mee doen aan zo'n serrie mn man heeft nu al meer dan genoeg sjans :confused: whwhwhahaha

11. Niet meer actief

Ja die miep zit al te janken als ie naar een ander kijkt. Terwijl de ander al lang tussen de lakens ligt :confused: .... als ik dan toch mee zou doen zou ik wel zorgen dat ik tussen de vrijgezellen zat ;) ... want in die partner villa wordt je gestoord ! Ik zou dat echt niet trekken Sjans is 1 maar als aan elkaar gaan zitten enzo ... brrrrrrrrr no way ! [-X

12. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Als je getrouwd bent en kinderen hebt mag je niet eens mee doen....bedoel als je dan vreemd zou willen gaan doe het dan annoniem en niet op de tv...zag dat woensdag dat ene grietje ook een beurt krijgt :oops:

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ik kijk ook, maar denk ook elke keer dat ik er echt nooit van z'n leven aan mee zou doen... Gekkenwerk is het... Wil je je relatie kapot? Doe mee aan Undercover Lover!

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb het nog niet gezien, normaal hou ik niet van die programma's.
    Die zouden je nog op ideeen brengen... ;)

15. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik vind het leuk om naar dat soort programma's te kijken, vraag me steeds weer af waar die mensen zich voor lenen zeg... Maar mijn wederhelft ergerd zich er groen en geel aan, dus ik kijk als hij er niet is, of boven :rolleyes:

16. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Je kan elke aflevering nog een keer bekijken op http://www.undercoverlover.nl gratis en voor niks

overigens super programma...
    vind sergio echt een schatje...
    zielig voor hem dat dido een partner heeft...
    maar jah dat is het spel he :)

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    ik heb de aflevering van vandaag gemist, dus bedankt voor de tip, ga morgen gelijk even kijken :)

18. Niet meer actief

Hoi sjarrel,

das een supergoeie tip ! Even checken ....

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik kijk ook trouw nou op zondag dan.
    Dan komen de twee afleveringen achter elkaar.

Ik loop ook te ergeren aan de nicole vriendin van remco.
    Ze jankt en schreeuwt om alles terwijl er niks aan de hand is...
    Dat stukje wat ik zondag heb gezien dat ze in het zwembad ligt te schreeuwen
    ``remco...#ikel..`` ieeuuwww vreselijk mens.
    En hoe vaak ze wel nie vloek om niets pff..

Echt zo`n aandachts kind.

Maar ehh ik zal ook nooit daar aan mee doen..
    Nee beslist slecht plan hihihi ;)

Op www.undercoverlover.nl heb je ook een forum,
    sommige u.c.l posten daar ook.

20. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Bedankt voor de tip. :thumup:
    Ik ga de aflevering van gister zeker nog even kijken op de site. Ben wel erg nieuwsgierig geworden :D

Realtjuh, kan je geen tipje van de sluier geven :D :D :D ;) ;)

Share This Page