Jeroen heeft gister na 102 dagen in het huis in Amere te hebben gezeten, de finale gewonnen.Hij heeft 178.000 euro gewonnen. Heeft nog iemand het gezien?, ik had op Sabrina gestemd, ik had het haar liever gegund. Groetjes Mensi.
Nee ik heb het niet gezien, wist niet eens dat Bog Brother er weer voor was... schaam schaam schaam. Op welke zender kwam het eigenlijk? (Misschien op Talpa ofzo, die zender hebben wij niet.)
Ik heb het met een half oog gevolgd gisteren, maar dat was meer omdat er verder niets op was dat me interesseerde! Ik heb ondertussen flink bijgelezen op het forum Stemmen heb ik dan ook niet gedaan, want ik heb het eigenlijk helemaal niet gevolgd, dus ik kon ook niet weten pro wie ik was..... Marian
Ik was allang blij dat de broertjes het niet hadden gewonnen. Die waren echt vals. En jeroen... ach prima dat ie heeft gewonnen. Al had sabrina er misschien meer aan gehad als alleenstaande niet werkende moeder. Dat had leuk op haar dochters spaarrekening kunnen staan.
yes jeroen heeft gelukkig gewonnen! die broertjes vond ik maar achterbaks.. en de zusjes vond ik ook echt niets(waren na mijn mening een beetje te overdreven met hun "weet je"
Ik heb het wel gevolgd en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over het gedrag van diverse bewoners. Ik vond het wel weer grappig hoor. Ik heb er weer van genoten! Enne, Mensi.. Jeroen was de enige die er 103 dagen in heeft gezeten. Die was namelijk samen met Milica een dag eerder het huis ingegooid voor een geheime opdracht (net doen of ze een stelletje zijn)
Ik had niet verwacht dat Jeroen zou winnen. Vond hem eigenlijk nooit zo bijzonder. Misschien juist daarom. Had verwacht dat een van de zusjes of een van de broertjes zou winnen. x Linda
Van mij had Jeroen niet hoeven winnen. Ik vond hem een beetje nep, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen Ik denk dat Rik de enigste is die echt zichzelf is gebleven. Tijn is gewoon hopeloos verliefd geworden op Monique, waardoor hij gewoon zichzelf niet kon zijn. Maar goed, deze BB is ook weer voorbij.Nu alleen de gouden kooi nog. Liefs, mussie
Dan is hij dus een leugenaar van hemzelf, Hij kon wel aardig liegen, aan de leugen detector. Dikke rode balk eronder, Ik vind het een geweldig programma. Ik vind het heerlijk om nutteloze informatie te krijgen van anderen en heerlijk om zonder na te denken tv te kijken.
Ik vond BB dit jaar echt niks aan Je zag ze alleen maar hangen de hele dag of slapen De 1e BB was toch echt nog het leukste
Dikke rode balk eronder, Ik vind het een geweldig programma. Ik vind het heerlijk om nutteloze informatie te krijgen van anderen en heerlijk om zonder na te denken tv te kijken.[/quote:fvypwbvq] Dacht je nou echt dat die zogenaamde "leugendetector" alles juist had? Daar geloof ik dus niks van
ja natuurlijk, helemaal gelijk. Ik studeer me ook te pletter om straks een boterham te verdienen, ha ha nee natuurlijk niet, maar vermakelijk is het wel.
ha ha nee natuurlijk niet, maar vermakelijk is het wel.[/quote:1cskdivq] dat ben ik helemaal met je eens
@Realtjuh, klopt idd 103 dagen En het is idd gewoon lekker tv kijken, zonder erbij na te hoeven denken BB1 heb ik niet gezien, vanaf BB2 elke keer gekeken. Maar dit jaar was het idd wel saai. Vorig jaar had Roel van mij wel mogen winnen. Zou hij nog steeds wat met dido hebben, en die bevalling trok ook veel kijkcijfers.