Frans duijts Leef je droom

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zustertje, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahah zartiest:D LOL

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vind het verschrikkelijk.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat dacht je van de FARTiest :D

(sorry TS, ik peer m hier ;))

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahahahahahahaha ROFL:D:D:D:D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik heb het 1 x gekeken, vond het nogal saai, er gebeurde maar weinig.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd, die gast ligt alleen maar te slapen en te eten, maargoed, iemand met 2 talen als naam is ook niet serieus te nemen:D

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

haha ik ben geen fan van hem maar ik zat het gewoon eens te kijken en hun eetgedrag viel me zo op maar ben dus niet de enigste ;):D

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klingel, ik las C-artiest en ik dacht: uhhhh das een Z-artiest. Gelukkig las ik even later dat je dat eigenlijk ook bedoelde ;) Je stijgt weer in mn achting :p LOL ;)

heb het 1 keer gekeken en ik was blij dat ik een breedbeeld TV heb, want ik had anders de context gemist, want anders had het gezin niet in 1 keer op mn TV gepast ;)

(Zag van de week trouwens nog een voorstukje dat die vrouw met een andere meid het heeft over de fans dat die hem in zn kloten pakken en dat hij dat heul vervelend vond... Dus....)

9. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik heb het ook voor het eerst gezien maar wat een sagie van een vrouw heeft ie zeg bahbah wat een zeurdert niet meer normaal en jah dat eten hmmm haha goed voorbeeld voor je kids,
    ik hou zelf ook niet van groente daar niet van maar voor me zoontje kook ik altijd een aardappeltje met wat groenten als wij iets anders eten

10. giraf

giraf Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alle real life soaps wel een beetje beu ben...
    Pfff de ene na de andere (Z) artiest begint maar een soap over hun leven, en ze komen elkaar allemaal tegen, omdat ze op dezelfde piraten-feesten op staan te treden.
    Dus nee, ik kijk niet meer, na Frans Bauer ben ik afgehaakt.

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik vind ze leuk! :)
    ik kijk graag naar dit soort programma's!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Er gebeurt idd niet veel.
    Beetje vreten, beetje slapen, optreden met natuurlijk honderden van die tokkie-fans (sorry:)), thuis in het meiden-prinsessen huis wordt vooral veel koffie gedronken, geroddeld, gezeurd en er huppelen zo nu en dan wat kapsters over de vloer. Oja, en Frans zelf is natuurlijk zo 'lekker gewoon gebleven' *kots*
    Neuj, ik kijk ook niet meer..;)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

:D..

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha mee eens :D

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Paar keer een stukje gezien en ik vind het ook niks... kijk er niet meer naar.

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik vind het helemaal leuk en heb z'n CD al grijs gedraaid.
    Smaken verschillen, gelukkig maar!;)

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Amen!:D

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb de soap niet gezien. ik kijk zelden tv. maar omdat mijn oudste en jongste een grote fan zijn van jan smit , ken ik frans duits als een hele tijd. ik heb hem zien opbloeien de afgelopen jaren en ik moet zeggen dat ik het een erg sympathieke vent vind. sommige liedjes zijn wel leuk ,lang niet allemaal overigens. maar hemzelf vind ik wel sympathiek en zijn vader is geweldig zo trots als die op zijn zoon is. ;)

19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    he allemaal ik kijk elke week naar frans en vind het wel leuk.
    Ik denk dat het maar goed is dat alle mensen anders zijn want anders deden we allemaal hetzelfde.
    En ik ik vind het een goed iets dat mensen zien hoe woonwagenbewoners leven zodat ze er misschien wat positiever tegen aan kijken. Het zijn niet allemaal kampernellies maar mensen die dat zeggen hebben vast nog nooit met ienmand van het kamp gepraat. Ik moest gewoon reageren hier op. Ik kom zelf van het kamp en iedere keer als ik zulke berichtjes lees doet het pijn ja en ik weet ik hoef het niet te lezen maar toch doe ik het. Ik heb toch nog hoop dat door mensen zoals Jannes, Frans Bauer, Rafael v/d vaart ,Antje Monteiro en Frans Duijts mensen denken zo asiociaal zijn ze toch ook niet. Daarom geloof ik in het spreekwoord; je moet mensen behandelen zoals je zelf behandelt wilt worden.

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    draga@ amen!

Deel Deze Pagina