Ik ben op zoek naar (koningsdagknal-) oranje theedoeken, keuken(hand) doeken en vaatdoekjes. De laatste heb ik inmiddels ergens online gevonden, maar theedoeken en handdoeken zijn niet te vinden. Is iemand van jullie ze nog ergens in een fysieke winkel tegengekomen de laatste tijd? Landelijke keten of binnen regio ede/amersfoort/apeldoorn/harderwijk? Ik heb een flinke stapel nodig, dus hoe goedkoper, hoe beter
Zelf verven inderdaad ik doe als Ik een hoop moet verven verf aanmaken in een wasteil en dan de kleding of beddengoed etc erin en door roeren zodat elk stukje op zeker geverfd word.
https://www.bol.com/nl/p/4-stuks-theedoeken-50x70-cm-uni-pure-terra-col-2392/9200000098933413/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-57991558495-S-510115986634-9200000098933413&gclid=CjwKCAiA99vhBRBnEiwAwpk-uPlTqE9ABEFT30Rq-SLVXaBI04qrSeRXIZEPPM8vXF75uAcE5_TtbhoC-gYQAvD_BwE Is dit oranje genoeg? Ik kwam ook nog fel oranje theedoeken tegen, maar daar stond het Wilhelmus op.
ik heb witte hydrofielen donkerblauw geverfd vorig jaar en die zijn nu nog steeds heel mooi donker blauw. nog niet vaal ofzo geworden.
Zoiets? Haha https://www.textielwereld.nl/keukenset-ddddd-wilhelmus-oranje.html?source=googlebase&gclid=EAIaIQobChMIx93fo8Hl3wIVwkPTCh0YZQAvEAQYBiABEgIgbPD_BwE
Ik heb oranje handdoeken gevonden! En ook oranje dylon verf en witte gastendoekjes en theedoeken gekocht. Op hoop van zegen!
Ben ik de enige die nu nieuwsgierig is wat je ermee gaat doen? Grote buurtschoonmaak, helpen bij oudere mensen op koningsdag, autowasstraat?
Ze zijn voor op de zaak van mijn vriend. Hij heeft nu een allegaartje en wil fris weer beginnen na een verhuizing binnenkort. Zijn logo heeft veel oranje en we dachten dat het handig was een kleur te kiezen die de meeste mensen niet thuis in hun keuken willen hangen, dan zijn ze niet ineens verdwenen..
Een sportschool, met zelfbediening-koffiecorner bij de keuken. Ik denk dat het meeste wat verdwijnt per ongeluk gaat (vestje of handdoek van het sporten ernaast of erop en daarna weer oppakken om mee te nemen in de tas). Hoe opvallender de doekjes, hoe minder kans hierop (denk ik). Bijkomend voordeel is dat het thuis (waar we de was doen) meteen duidelijk is welke thuis horen en welke weer naar de zaak moeten..
Ik heb laatst hele lelijke groene theedoeken gekregen van mijn moeder, van de action. Misschien kan je daar nog kijken?