Aangezien ik er steeds op stuit dat ik bepaalde uitzendingen en leuke dingen op internet niet kan zien, omdat ik niet in NL woon wil ik graag een VPN via NL, zodat ik gewoon weer alles kan zien. Ik ben alleen een enorme leek op dit gebied en vind het een eng idee om virussen binnen te krijgen en enge creeps toegang tot mijn computer te geven. Heeft iemand een tip voor een VPN, die echt betrouwbaar is en waarbij ik me geen zorgen hoef te maken over gegevens op mn comp enzo?
Mijn man zegt dat een goede en gratis vpn niet kan, of goed maar dat niet gratis of gratis maar minder goed. Hij raad ook nord vpn aan.
Ok, dank voor jullie reacties! Ben best bereid om iets te betalen als het dan veilig is. Ga Nord even bekijken en zal ook es bij proton kijken!
NordVPN echt een aaanrader. Je betaald er wel voor maar kan 3 apparaten voorzien van een vpn beveiliging. Ik heb hem ook op mijn telefoon en gebruik altijd Zwitserland...lekker neutraal Gratis vpn zijn echt bagger. Je kan niets downloaden. En met NordVPN kan je zelfs via netflix andere series en films zien die nederland nog niet heeft toegevoegd bijvoorbeeld the black panther.