Vandaag de uitslag gekregen van het moedermelk onderzoek waar ik een poosje terug aan mee gedaan heb. Er zijn daadwerkelijk antistoffen gevonden tegen corona in mijn bloed/moedermelk. Betekend dit automatisch dus dat ik besmet geweest ben en covid heb gehad ?! Ben niet ziek geweest afgelopen corona tijd.... Ben best wel een beetje verbaasd en opgelucht dat ik mogelijk al immuun ben dus ?!
Hier was al een topic over en met dezelfde uitslag van iemand die ook niet bewust Covid heeft doorgemaakt. Ik zal even terug zoeken.
Ja je krijgt geen antistoffen als je er niet mee besmet bent geweest. In welke mate je immuun bent kan je denk ik niet zeggen, althans ik dacht dat ze dat niet precies weten.
Nee ze kunnen verder niet specifiek iets aangeven. Behalve dat er dus daadwerkelijk antistoffen zijn in mijn bloed en/of moedermelk of beide.
Alsof het mijn post is! Ik laat me (omwille van ouderen in mijn familie en zwakkere gezondheid in schoon familie) echt met het kleinste al testen! Al zo'n 5 x ook Laatste x vorige week.. altijd negatief geweest ook.