Haha, Ineens zie ik het nut van een hoofddoekje. ( niet dat ik erop tegen was, maar het leek me zo vreselijk onhandig met rondkijken ed.) Maar nu zie ik in dat het ook geld kan besparen. Zag net op straat een vrouw met hoofddoek op, haar fiets opstappen, en ze was aan het praten en d'r handen aan het stuur. Ik dacht, ritueeltje ofzo in haar cultuur? Haha Maar na even goed gekeken te hebben zag ik dat ze de telefoon onder haar hoofddoek had gestopt. Zo kon ze alles doen, ineens dacht ik, hmmm zo gek is dat nog niet Scheelt een handsfree set, geen risico op boetes
Plus... Je hoeft geen geld uit te geven aan allerlei haarproducten en je kunt zelf je haar knippen, verknal je het ziet toch niemand het!
Ik bedenk me ieder winter als ik sta te kleumen van de kou en in mn pet maar weer over mn oren trek dat je daar met een hoofddoek geen last van hebt. (Bedoel het ook absoluut niet discriminerend)
Wel grappig! Ik weet alleen wel, dat zoiets tevens het begin is geweest van de discussie over hoofddoekjes in de klas, omdat er ook dames waren, die er misbruik van maakten en er stiekem een oordopje onder hadden en muziek zaten te luisteren of zelfs zaten te bellen in de les. Maar ja, daar zijn het pubers voor, hè?
Volgens mij dragen de meeste dames thuis geen hoofddoek hoor Alleen als ze naar buiten gaan... Maar niet in de huiselijke kring. En voor je man wil je toch ook wel dat je haar goed zit?
Ik zou het wel handig vinden voor mijn haar, nooit meer een bad hair day! Je kan nog steeds een boete krijgen voor mobiel bellen als hij in een hoofddoek geklemt zit.
Haha dat is wel handig ja! En in de winter lijkt het me ook aangenaam. Maar voor de dames met een hoofddoek, is dat niet ontzettend warm in de zomer?
Haha. Ik doe het ook soms, maar officieel mag het niet en je kunt er een bekeuring voor krijgen als je gezien wordt. Ik knip mijn haar gewoon bij een kapster hoor en geef ook geld uit aan haarproducten voor jezelf/man/familie en vriendinnen wil je er ook leuk/verzorgd uit zien.
Helaas is het bellen met een telefoon onder hoofddoek ook verboden volgende een uitspraak en de daaropvolgende jurisprudentie. Edit: lees maar http://juridischdagblad.nl/content/view/9845/1/