Zowel voor een jongen als een meisje we hadden een leuke meiden naam maar mijn man vind het toch niet zo leuk dus moet ik weer op nieuw jullie hulp inroepen
Megan & Katelynn Megan & Gwen Megan & Emily Megan & Loïs Megan & Joy Megan & Amy Megan & Ruby Megan & Zoë Megan & Rachel Megan & Ashley Megan & Britt Megan & Duncan Megan & Liam Megan & Colin Megan & Dylan Megan & Ian Megan & Glenn Megan & Tristan Megan & Melvin Megan & Rody
Aiden Collin Ethan Jonah Nathan Nolan Tycho Xaden Bailee Chaunthe Ciara Hayke Ismae Jules [djoels] June [djoen] Liyah
Dean Jane Jill Ryan Joë Lynn Britt Lara Fenna Dainey Jaida Rowan Jody Alisha Rayner Giovanni Desley Jesse Jessey Riley Damien Court Stefano Moreno Bas Jonas
Onze oudste heet ook Megan. Wij hadden in eerste instantie: Megan & Amber maar deze combi is het toch niet geworden. De naam voor onze tweede meid staat hier wel boven, verklap hem nog even niet.
loejsje als jij me nu even een pb stuurt ik hou me mond wel ben zo nieuwsgierig dan naar de naam wat leuk dat jouw dochter ook Megan heet.
Megan en Jill zijn ontzettend leuk samen!!! En zijn jullie er ook uit voor een jongetje? Ik las net Megan en Dean.....dat vind ik echt een super combo!