Ik ben in verwachting van ons tweede kindje.. een jongen.. Nu liggen mijn vriend niet echt op 1 lijn als het om jongensnamen gaat. Ik vind Thomas, Tobias, Guus, Jens en Mats bijvoorbeeld leuk. En mijn vriend vind Justin, Quinn en Damian leuk Nu hebben we samen 3 namen die we beide wel leuk vinden.. Dus nog geen wauw gevoel maar toch vind ik t al heel wat dat we een paar namen hebben waar we niet meteen nee tegen zeggen.. Dat zijn: Luca Ravi Noah Nu hoop ik dat jullie nog wat ideeën hebben.. zodat we toch straks dat wauw gevoel hebben
Zomaar wat ideetjes, waar ik het eerste aan denk: Mika Dani Nino Milo, Nilo Levi Boaz Sil Ezra Mick Lex Stan Xavi Jim
(Quinn ook erg leuk!) Uit die drie zou ik voor Luka gaan (met K). Misschien leuk: Elias, Just. Je hebt eigenlijk hetzelfde "probleem" als wat ik had destijds. Jij houdt meer van hollands en hij van engels/amerikaans. Terwijl in de USA veel meer namen worden gebruikt dan Damian, Jayden etc. Inspiratie: 2014 Most Popular Names in US | Nameberry.com
Staan er wel een paar bij die ik leuk vind of m'n vriend maar nog niet die we samen leuk vinden.. Hopelijk nog meer reacties 😁
Noah vind ik super! Ravi en Luca vind ik prima namen. David Nathan Lucas Luc Gijs Liam Milan Morris Simon Noud Chris
Ik vind Noah ook steeds mooier alleen vind ik t zo jammer dat t in de top 10 staat en t kan voor een jongen en meisje.. is dat hinderlijk?