Lucien vind ik echt wel mooi, de andere naam heeft mijn vader dus vind ik raar bij een kindje, hem noemen ze trouwens Tjen als afkorting. Guy - guillaume of guylian maar dat blijkt ook chocolade te zijn en een nieuwe naam sinds 2010 Swa als Francois
Julien is inderdaad ook leuk! Of Mathias Maxim ja ja ja Ff on topic; Erienne! Die andere vind ik een beetje glad
Etienne mooie naam. Ik ken een lucien van vroeger en dat was echt zo'n naar joch dat die naam voor mij afvalt.
Ik zou kiezen voor Julien, maar in Nederland heb je inderdaad kans dat het verkeerd wordt uitgesproken. Andere mooie Franse namen vind ik: Cyrille Maurice Léon Achille Antoine Baptist Basile Henri Georges Theo Charles Arnout Succes met kiezen Emilie
Etienne! Heel mooi en chique. Hebben jullie wel beetje franse roots ofzo? edit: lees nu dat vader half Frans is, dan zéker doen, prachtig!
Ik vind de namen allebei mooi maar ik kies voor Etienne, puur vanwege de klank. Ik vind het wat 'frisser' klinken dan Lucien, maar dat is gewoon mijn gevoel. Veel succes met kiezen, al kun je in dit geval niet echt een verkeerde keuze maken!