Charlotte of Stephanie Aimee Elise Esmee Juliette Julienne Anastacie Genevieve Danique Feline Nathalie Voor een jongen: Julien( zju-li-e) Dinand Lionel Franse namen zijn gewoon prachtig!!
Sebastiaan Philip Laurens Emile Fabian Vivien(ne) Celine Aymee (houden van) Lauren Eloise Jolie Louise Fauve Nina Ilou Yvette Suzette Val(l)erie
Ik vind Cézanne ook een mooie naam maar ik hoor wel elke keer de schilder.. een beetje alsof je je kind Vermeer noemt of Gogh. Wat dacht je van: Pauline Mylène Anique Annabel Justine Clemence Julienne Laurence Anne-Laure
Aimée staat hier hoog op 't lijstje voor een 2e, als het ons gegund is.. maar hoe spreek je het uit?? gewoon als Amy? sommige vriendinnen zeggen aiiimee
hmm ik lees even mee alvast hier stonden voor mijn dochter op het lijstje; Lois Julie En voor een jongen Luca Benji (van benjamin) uhh ik vind niet zoveel franse namen mooi, de meeste zijn een beetje oudbollig vind ik hihi. Nog wat leuke namen uit mijn omgeving: Ornella Heloise Elanie Elena Laura Emilie Solene Shanna Elsa Noëlla Stella Isabelle Voor jongens: Noé Nicolas Stephane Ludo(vic) Noël En anders kun je altijd voor een samengestelde naam gaan marie-christine jean-pascal ange-marie ange-noël Marie-Paule Maar dat vind ik dus persoonlijk helemaal niks (hihi die van mijn vriend staat er ook tussen )
Ons meisje heeft een Franse naam, F.ayèn. De Franse naam B.odille staat ook hoog op het "mooie namen lijstje" bij ons
Laurence Alizée Adriènne Lauri(e) Florie Caroline Claire Solange Michelle Sandrine Sabine Adrian Sebastian Laurent Julien David Pierre Olivier Etienne Michel Eric