We zijn op zoek naar dé jongensnaam bij L.inde. Voorbeelden van namen die ik mooi vind maar het net niet zijn of manlief vind ze niet leuk; Liam Colin Jonah Ian Noah Sam Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb L .inde heel hoog op mijn lijstje staan voor een toekomstige dochter dus wellicht hebben we wat overeenkomende smaak... Mijn lijstje jongensnamen was/is: Wolf Birk Myron Ilan Ronan Ben Raff Raaf Runar Kian Ciarán (eventueel te spellen als Kyran, Kieran, etc.) Brent Marten Kjell Hassel Thorsten Aidan Thijmen Sverre Jelte Tycho Zev Tren
Ik vind veel van jouw namen mooi Linnaea maar manlief houd van iets meer standaard namen. Ik juist niet, dus dat word nog een opgave
Naast L.inde zou ik een NL-naam kiezen. Vind Colin en Liam er niet echt bij passen. Misschien leuk: Ties Mees Niek Wessel Noud Jochem Joris Sander
Linde staat bij mij ook op de lijst. Leuke jongenskamer daarbij vind ik: Tobias, Tijmen, Jort, Casper, Florian, Rens, Melvin
Lind.e & -Mark/Marc/Marcus -Tijn/Stijn -Jur/Jurre -Boris -Sven -Roan -Boaz -Oliver -Kian -Evan -Silvan -Jim/Jimmy -Benjamin -Milas zit er iets bij?