ze zijn 60 he! ik lach me helemaal kapot.. zo wil je toch niet uitzien op je 60ste! Al vind ik ze wel iets hebben van Marijke Helwegen
belachelijk dat ze het zelf willen maar ook belachelijk dat er een arts is die wil doen. ze zullen wel met heel veel geld hebben gezwaaid, anders kan ik het me niet voorstellen dat een arts dit doet!!! verschrikkelijk, je zal zo wakker worden iedere morgen!
oh dit vind ik echt zonde.. het waren vroeger en 2 knappe mannen vind ik... nu lijken het wel 'fantasie figuren' van wax ofzo.. Bahh
Spitting image gone real life Je zal zoiets tegen komen in t donker...of t licht (misschien nog erger?) Dit is gewoon te eng en bizar voor woorden....mijn god hoe praten de dokters die dit doen zichzelf nog goed? Zulke mensen moeten toch tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
De link doet het niet meer helaas. Had het wel even willen zien. Zeker na jullie reacties gelezen te hebben.
Geen idee, maar dit ziet er niet uit. Lijkt net alsof ze een masker ophebben ofzo. Jammer dat er geen "before" foto bij staat. Maar bedankt voor de link.
staat wel een b4 foto op... in de txt staat een kliklinkje http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/05/19/article-0-09A2A0A6000005DC-947_468x256.jpg
Dank! Ze hadden allebei dus al een groot hoofd. Maar ze zagen er wel een heel stuk beter uit dan nu. Zonde hoor.
Hahahaha, da's toch te idioot voor woorden. Bizar eigenlijk dat er nog steeds chirurgen te vinden zijn die gewoon maar blijven dooropereren...