Ik ben op dit moment 'werkzoekende' dus was vaak aan t solliciteren op www.werk.nl. Doordat zij hun server wilden 'vernieuwen' kan ik er niet meer op komen. Toch 10x nagekeken of ik de goede gebruikersnaam had gebruikt en wachtwoord. Ja alles moet goed zijn en toch kom ik er NIET op. Wat een droevenis zeg, bah! Hebben meer mensen dit misschien?
ihoi patroeschka ik heb het met deze site gehad. je moet dan je cookies verwijderen,dan doet ie het als het goed is weer. bij de pagina's waar je dan normaail gesproken direct ben ingelogd als je de site opent, moet je opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. je moet dus bij configuratie, internetopties en dan cookies uitschakelen misschien werkt het ook voor jouw site! succes liefs triez
Ik ben ff voor je gaan kijken en kom er gewoon op. Site is wel veranderd zie ik, nieuwe voorwaarden en nieuwe lay out. Groetjes Daphne
ja wij hebben er ook last van. Of opeens is de site niet bereikbaar ook zo iets. Die veranderingen hebben niet goed gedaan. Lekker nadelig weer. Lover