Even een snelle vraag want ik ga nu naar de winkel. Maar mijn zoontje gaat morgen trakteren op de psz omdat hij grte broer is geworden maar volgens mij is er een jongetje met koemelkallergie (?) wat kan ik voor hem kopen dat hij ook mee kan doen? Ik hoop op een snelle reactie want ik ga nu heen schoot me zo ineens te binnen namelijk. Alvast bedankt
Er zijn speciale koekjes die ik ook alijd voor mijn zoontje haal en vrijwel in elke supermarkt te koop zijn -speculaas koekjes Winnie de pooh -hartige orka krakers
Dan weet ik zo niet welke je bedoelt. wij hadden toevallig winnieh the pooh speculoos in huis deze week en daar zitten natuurlijk meerderen in de verpakking en daarin waren ze weer per twee verpakt. Die nijntje koekjes mag zeker niet?(weet uit mijn hoofd niet wat erin zit) Rozijntjes zijn ook goed, maar dat wijkt dan weer zoveel af van de traktatie en vind dat dan zo sneu voor dat jongetje of ligt dat aan mij, hihi.
Bedankt voor jullie snelle reactie's dames Ik zit er helemaal niet in dus dan is het best lastig muisjes mag hij wel neem ik aan? Is er een andere manier dan boter om dat op het koekje te krijgen? Haha Ik heb ze ook gekocht, voor mijn zoon (en ons zelf ) nu, hihi.
Bedankt voor jullie reactie's Helaas heb ik dat soort produkten niet in huis en het is morgenvroeg al. Heeeel misschien nog pure chocolade, maar vrees van niet.
Pure chocolade zou ik niet zomaar doen, kan in fabriek verwerkt worden waar melk wordt gebruikt en dan bevat eht sporen van melk... Misschien heb je glazuur van cakejes, maar ja lijkt me ook niet zo makkelijk.
of poedersuiker met water mengen. Wat aardig dat je de moeite doet om iets aparts voor dat ene kindje te maken/halen.
Als dat zo is dan staat er wel een waarschuwing bij. De meeste pure chocola is koemelkvrij. Mn eigen dochter heeft koemelkallergie gehad en dat was 1 van de weinige dingen waar we voor haar een taartje mee konden versieren. Vind het super van TS dat ze aan dit kindje denkt, de meeste mensen denken er niet aan, laat staan dat ze dr moeite voor doen.
Dames! Bedankt voor jullie reactie's Ging mijn man vanmorgen nog poedersuiker halen kom ik op de psz, zit het jongetje niet meer in die groep of op de psz (1 van die twee) dus alle moeite voor niks hahaha Tuurlijk doe ik graag moeite voor een kindje zodat hij/zij ook mee kan doen en zich niet weeeer buitengesloten voelt omdat hij dan iets anders moet, dat doet me dan zeer aan mijn hart als ik dat zie