Wajong en bijstand is een groot verschil hoor! Bij wajon kan iemand een dag heel goed voelen en de volgende dag is het helemaal mis en dat is net altijd van de buitenkant te zien! En @ ts: Hoe weet jij zo zeker dat er fraude is gepleegd als ik vragen mag?
Ik weet een heel klein beetje van de WAJong, maar mij lijkt het dat als iemand aangepast werk en WAjong heeft dat ze dat niet doen voor iemand die tijdelijk dr arm heeft gebroken.... Die persoon werkt toch?!?! Dus iemand die Wajong ontvangt maar desondanks toch iets van werk heeft kunnen aanpakken, al is het weet ik wat, nemen we de WaJong af? Neeeee dat moeten we juist supporten!
Ah bah, mensen verraden. Not my cup of tea! Maar waar ben je dan zo bang voor? Als je zelf heilig bent, dan heb je toch niets te verbergen?
Het is dan toch aan het UWV om te kijken of er überhaupt nog recht op is. Of het nou een wajong is of een bijstandsuitkering of wat dan ook voor uitkering, als je goede redenen hebt om aan te nemen dat het niet klopt vind ik het super dat dit gemeld wordt.
misschien heeft ze goede redenen om dit te doen? vind het nog al wat om meteen van jaloezie uit te gaan. met uitkeringen wordt ook veel fraude gepleegd. en er wordt altijd goed gekeken naar een melding daar is in mijn ogen ook niets mis mee. het is niet zo dat die persoon gelijk uit de Wajong wordt gegooid. als deze persoon er recht op blijkt te hebben is er toch nietes aan het handje?
Goedzo kim k dat zal ik zeker niet doen nee. Ga het verhaal hier zeker niet vertellen als ik zie hoe sommige mensen hierop reageren. Ik zeg alleen dat ik dit niet zomaar doe maar om een reden. En niet om iemand erbij te naaien.
ik vind het ook erg appart dat je dit doet. mijn man heeft ook deze uitkering hij is 100 % afgekeurd maar niet om lichamelijke klachten, mensen van buiten af kunnen dus ook niets zien aan hem. en dan zou iemand als jou hem aangeven voor fraude omdat jij vindt dat hij wel aan het werk kan? beetje raar zou zelf ook maar rondje huisarts gaan!
Dat gevoel krijg ik ook een beetje. Ts anders dan geef je meer antwoord als 2 of 3 woorden waar we nog niks mee kunnen? Ben heel benieuwd waar je de aangifte op gebaseerd hebt