Fraude!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    aaaargh wat een drama zeg.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel opgelost en de daders gepakt worden.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb me abbo bij t-mobile lopen en die hebben een eigen leverings service dus geen tnt en hoefde ik dus ook geen 1 cent te pinnen en niet eens me id te laten zien

maar dat haalt niet weg dat dit ontzettend klote is

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    de abbo's zijn niet bia tmobile besteld, maar via inet, zo'n telecom bedrijf.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    tmobile gebelt, de abbo's zijn nog niet stop gezet, pfffff
    Dit omdat ze nog met het onderzoek bezig zijn, en ze willen kijken of er gebeld word met de telefoons, zoja op die manier er achter willen komen wie het is.

Ik kan dus voorlopig als er geld word afgeschreven, het iedere keer terug boeken! Vind het echt belachelijk, neem dat lekker voor je eigen rekening vind ik dan.

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb mijn t-mobile ook via internet afgesloten, echter ik moest dus wel rekeningoverzicht meesturen (voor adres) en kopie legitimatie. Vind het wel slecht dat ze het zonder accepteren (zit me te bedenken de slimme creatieveling kan veel doen met photoshop.... dus dan heb je zoiets ook snel zelf gemaakt).

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

voor jullie vervelend, maar het is wel goed dat ze er wat mee doen! Anders kunnen ze het zo weer bij iemand anders proberen. Daarbij wil jij denk ik ook wel weten wie het is;)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb het ook meegemaakt, maar ben gelukkig schadevrij gesteld!
    Succes meid!

8. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Die rekening gewoon blokkeren via de bank, kunnen zij uit blijven zoeken wat ze willen, maar wordt er niks meer van je rekening afgeschreven.

Wat een $%@#^%$& situatie zeg.

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    je ken bij je eigen bank, een melding maken dat t -mobile niets meer van je bankrekening mag halen.. dan krijg je denk wel acceptgiro's opgestuurd van t-mobile maar dat maakt niet uit die betaal je dan gewoon niet.
    hopelijk krijg je door dit gebeuren niet de stempel wan betaler of incasso achter je aan. want een incasso bureau is vrij prijzig !!! hopelijk word het snel opgelost !
    want die is natuurlijk wel belachelijk he !

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Update!!

Ben vandaag al gebeld door tmobile, ze hebben alle papieren binnen!

Ze nam alles even met mij door, en er waren 2 dingen waar over ze viel, bankafschrift, die zat erbij, met onze namen erop, alleen niet het juiste adres, dus dat is vervalst, maar de pin gebeuren was allemaal in den haag?!

Kopie van onze paspoorten, klopte ook, alleen mijn paspoort was verlopen, mijn eerste reactie was, dat kan niet, ik heb een resent paspoort. Ze zagen verder niks vreemds aan de papieren.

Heb om een kopie gevraagd van alle papieren, en die gaat zij mij opsturen.
    Ze gaf mij het advies om van bankrekening te veranderen. Ook gaf zij te kennen dat het haast een bekende geweest moet zijn, omdat en die bij ons is binnen geweest, :$ Toen werd ik eigelijk wel heel bang. Ik kan wel een persoon bedenken, maar het idee al

Maar nu komt het, mijn schoonmoeder vroeg net, van joh, wanneer heb jij voor het laatst je afschrift gehad, omdat die vrouw zei, het is een afschrift van AUG. Zeg werkelijk eigelijk geen idee.

Dus ik ben net al pijn papieren aan het uizoeken geweest, en chock, ik heb geen afschriften meer gehad de laatste tijd!!:$
    Maar ik kwam mijn spullen tegen van de aangifte die we hebben laten doen op 9 sep! Wat kwam ik daar in tegen, een kopie van je raad het al, mijn man zijn paspoort en mijn oude paspoort, die inderdaad verlopen is.

Ik krijg nu een heel sterk vermoeden, dat bureau waar wij onze aangifte hebben laten doen, dat 1 van de medewerkers ermee te maken hebben.

Ik heb al op de naam gezocht die ons heeft geholpen, maar ja kan er natuurlijk niks over vinden.

maar wat moet ik nu, ik ben best bang, stel dat iemand hier is binnen geweest, wat zou kunnen want die gene (dacht een goeie vriend toen die tijd) heeft een paar keer de sleutel van mij gehad, om bij ons thuis te bevakeren. of wat nou als het dat bureau is

Ik weet het neit meer, voel me niet veilig in mijn eigen huis!! Helemaal nergens, en ik vertrouw nu al helemaal niemand meer, en dat dee ik al zo moeilijk. Ik kan echt wel janken op het moment!

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Mmm ik denk eerder dat het van de bank komt. Hoeft niet zo percee die medewerker te zijn. Al is het wel voor de hand liggend! Maar ze kunnen allemaal hetzelfde inzien. Wat een gedoe allemaal, de bank zou ook een verklaring zijn voor de handtekenig. Die kunnen ze heeeeel goed oefenen daar he. Bij onze bank staan ze in het systeem. Als je je goeie vriend niet vertrouwd zou ik er een ander slot opzetten. Mocht hij nog 1 sleutel hebben(nagemaakt?)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Weer een update:

We hebben vandaag de papieren gehad van tmobile,

Waar het mij omging was de bankafschrift, die was duidelijk neit van ons, mocht willen dat we per maand zoveel op die rekening werd gestort! Het is wel zo dat het pingedrag hier in de buurt is.

Alleen zijn dus de namen veranderd en de rekening nr! Ze zijn dus heel goed in vervalsen, De kopien van onze pasporten zijn inderdaad de papieren die tussen de belansting papieren zaten
    Verder hebben ze op zowel mijn man zijn naam en mijn naam een vals(?) hotmail aangemaakt.

Er staat nog een telefoonnummer op, heb geprobeerd te bellen, maar de telefoon stond uit?

Maar we hebben nu wel het juiste adres, maar via google tot eigelijk niks kunnen vinden qua naam die erbij hoort

Heb een naam kunnen vinden, en nu ga ik morgen naar de consulant bellen, en vragen of die mvr/meneer aanwezig is, zoja weet ik genoeg.

Ook gaan we weer contact opnemen met de politie, kijken of ze er ngo wat mee kunnen en gaan doen.

Zover dit verhaal weer,

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Vind het eigenlijk belachelijk dat jullie zelf zoveel uit moeten zoeken! Hoort de politie dat niet zelf te doen???
    Maar ben blij dat je toch elke keer wat verder komt iig;)

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jeetje wat erg zeg, ik denk inderdaad dat je het bij die consulant moet zoeken.. wat slecht!

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Oh jeetje, wat is dit vervelend zeg! hoop dat ze snel de dader kunnen vinden! Stel dat het een bekende zou zijn, zou me niet een prettig gevoel geven..

Sterkte.!

Knuffieee..

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zag gisteravond ookdat er met de paspoort geknoeit is van mij, wat ik raar vind.

De vrouw van tmoble zei dat mijn paspoort verlopen was, maar op de kopien die ik heb gekregen staat dat hij geldig is tot 2013, het is idd een kopie van mij oude paspoort, waar ik dus ook nog een kopie van heb liggen en daar staat de datum op geldig tot 2009

De kopien van de paspoorten zijn ook vervaagd, de stempel van mijn vakantie is weg gewerkt.

Ik ga zo eens even bellen, kijken of die mvr of meneer daar werkt, ben bloednerveus hihi

17. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    @ ikke1981, was eigenlijk benieuwd of je al wat meer er van weet?

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik heb gebeld, maar was nogal vaag

Hij nam op, en ik vroeg of mvr of meneer ...... aanwezig was, stilte...... Hij vroeg mvr/mnr ...... hoe komt u aan dit nr, waarop ik zei, ik heb dit nr van mijn vriendin gekregen. Toen zei hij direct, nee ik denk dat u verkeerd verbonden bent en hij hing op/

Dus ben er weer niks mee opgeschoten

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

die weet meer.anders reageer jeniet zo

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat zei mijn man dus ook al.

Ik ga maandag even de politie bellen, zo jammer inderdaad dat ik overal zelf achter aan moet. Maar goed, we kunnen het niet loslaten, straks heeft die gene nog meer op zijn geweten.

Daarbij wil al mijn gegevens daar weg hebben, en me veilig voelen, en dat voel ik me nu niet dus

Deel Deze Pagina