Wat vreselijk voor deze jongen. Ongelofelijk dat mensen nog steeds zo intolerant kunnen zijn naar iets wat hen niet eens aangaat. Dan te bedenken dat dit iets is wat wereldwijd speelt, overal zijn nog trans- en homofobe mensen die vinden dat ze het recht hebben om over andermans leven te beslissen! De kortzichtigheid van anderen is hem fataal geworden..
Verschrikkelijk. Geen worden voor eigenlijk. Die heb ik wel maar die mag ik hier niet neer zetten.. v.... .......... .......k
Echt achterlijk! Waarom willen mensen toch altijd voor een ander bepalen hoe je moet leven? En als je niet doet wat de 'gemeenschap' wil/verwacht word je gewoon afgeslacht! Triest!
Vreselijk! Maar ook dat het artikel wordt geschreven in hem en hij, het was duidelijk dat zij een zij wilde zijn en naar wat ik weet hebben ze dan ook een naam en die staat ook nergens (ik bedoel de naam die zij gekozen heeft om mee door het leven te gaan)
Gezien het feit dat Jamaica zich weigert te ontwikkelen tot een modern denkend land (net zoals Rusland dat zich 50 jaar terug heeft gegooid) benoem ik het een ontwikkelingsland.
Wat in- en intriest dat anno 2013 mensen nog steeds worden afgerekend op huidskleur en sexuele geaardheid... dat laatste wat werkelijk niemand wat aangaat behalve de persoon in kwestie.... wederom teleurgesteld....
Verschrikkelijk! Ik heb 1 X een rond reis gemaakt door Jamaica en ga er nooit meer naar toe! Het land is prachtig maar de mensen.... Pffff nee niet mijn volk.
Hetzelfde gebeurt op dit moment in Rusland! Daar is nu zelfs een wet aangenomen dat homo's zich niet openbaar als homo's mogen gedragen. (staat er wat cruw, maar weet even niet hoe te omschrijven). Het is allemaal zo in en in triest dat mensen nog steeds niet mogen zijn wie ze zijn...