tja... ik moet smorgens kij nodig plassen maar er komt niets!!!! HEEL raar, bij de eerste heb ik dit niet gehad. na een poosje ga ik nog een keer en dan komen er heel moeizaam 3 druppeltjes en na het ontbijt kan ik het wel. het gaat gewoon ook pijn doen. heel raar he?! net of ie dicht zit hahaha wie herkend dit? maak me er niet zo zeer zorgen om want ik kan dus later wel gewoon plassen. woensdag heb ik intake bij de vk dus zal ik het eens navragen.
Ik denk voor 99% zeker een blaasontsteking. Even je urine wegbrengen en dan krijg je waarschijnlijk een AB kuurtje
Ik denk ook blaasonsteking .. Even je urine laten checken. Toen ik rond de 18 weken zwanger was had ik dat ook dat ik druppeltjes plaste maar toen was het echt de beeb die op mijn blaas lag ..
Heb ik ook gehad. Bij mij was het geen blaasontsteking maar de baarmoeder die tegen de blaas aandrukte. Probeer anders even je bekken wat te kantelen op de wc, bij mij lukte het dan soms wel om te plassen.
Ik denk alleen dat met 8 weken zwangerschap de baarmoeder nog niet kan drukken omdat hij nog zo klein is.
ik weet niet zeker of het wel een blaasontsteking is want ik heb er de rest van de dag geen last van. zal voor de zekerheid maar een potje naar de huisarts brengen...
klinkt wel als blaasontsteking wat je omschrijft, maar wel vreemd dat je de rest van de dag er geen last van hebt.
Ik heb echt heel vaak blaasonsteking gehad en ik heb het ook vaak dat ik bijv alleen sochtends last heb met plassen (dan zit de blaas vol na de nacht en na de blaas helemaal leeg te hebben geplast spoel je een deel van de bacteriën ook weer weg en word het minder is mijn idee) Drink je verder goed?
tis geen blaasontsteking, heb de urine laten testen... drinken doe ik ook meer dan genoeg, nu savonds eigenlijk niet meer want dan wordt het alleen maar erger smorgens. morgen heb ik intake bij de vk dus ik zal het daar eens navragen. vanmorgen begon het al om 5 uur, moest plassen maar lukte weer niet heb tot 7 uur in bed gelegen met flinke buikpijn en rugpijn... maak me er wel een beetje zorgen om.
nou, ik had gisteravond mijn avondeten eruit gespuugd en daarna nog maar 1 kopje water gedronken dus mijn blaas was lekker leeg en had ik er vanmorgen geen last van! HAllelujah wat doet dat pijn zeg . maar goed, de vk vertelde dat dit wel een verschijnsel is voor een zwangerschap maar vaak dus pas in een later stadium. niet al met 8 weken :-s even aankijken en als het blijft naar een bekkentherapeut.