vooral lekere trek dus! houd me wel een beetje in, maar heb zo zin in croissants, chocola, koekjes. Heb 's avonds niet eens zin in gezond avond eten, nee wil alleen maar lekker eten (gebakken aardappels, quiche met bladerdeeg, enz) wie heeft dat nog meer en tot hoever sta je jezelf toe om al dat lekkers te eten?
Hejj Lynn77, ik heb dat ook gehad, en nu heb ik het weer terug, haha. Heb ook echt heel erg veel gegeten in het begin. Ik moet me ook wel eens inhouden, want krijg wel wat last van m'n maag nu, maar goed. Na het eten, kan er zo nog een hele vianetta ijs erin hoor, geen moeite mee, maar moet niet de hele dag bezig blijven, anders komt er maagzuur en kramp. Liefs
hey, heb het sinds een week ook, zoetigheid wat ik eerst niet boeiend vond maar nu... jammie eet ook alles door elkaar en dat valt niet altijd lekker zal ik maar zeggen. potjes appelcompote gaan er heel in haha gelukkig niet zo erg maar zitten volgens mij ook veel suikers in helaas. succes met inhouden, want wat er zo aan zit gaat er niet zo af Gr Jenny
Ik heb hetzelfde! Echt vnl trek in lekkere dingen. Ben al veel aangekomen en daar baal ik echt van. Maar kan niet de discipline opbrengen om een volkoren boterham of appel te nemen in plaat van iets lekkers....
Nou, appels gaan er hier ook wel in K heb ze nu alleen niet in huis, en ik mis ze gewoon :s En als ik geen appels heb, begin ik aan de chips
haha wat een verhalen! nou ik start de dag heel gezond, met een blender mix van 5 soorten fruit en lijnzaad en soyamelk, en ik eet ook netjes mijn bammetjes met kaas, en mijn glazen melk, en savonds netjes groente, maar daar tussendoor ben tot nu toe nog niet aangekomen, maar zondag is weegdag, dus ik denk dat ik deze week voor het eerst zwaarder zal zijn, nu ik de laatste dagen ineens zo'n trek heb!
Tja, is heel normaal hoor . Ik heb vooral na mijn warm eten zin in zoet. Maar aangezien ik al 3 weken bezig ben met testen op zwangerschapssuiker omdat deze waarde steeds te hoog is, moet ik het dus al 3 weken zonder stellen . Maandag weet ik eindelijk definitief of het met een dieet op te lossen is of met insuline. Ik had voor mijn zwangerschap ook zelden zin in zoet, dus kan wel omslaan tijdens de zwangerschap!
ik met al die extra's gelukkig ook nog niet, nog geen kilo joehoe maar zit nu braaf aan de wortels, want heb weer honger ok trek haha
ja maf is dat he? elke dag snoepen en toch niet aankomen! ik ben in eerste instantie afgevallen 3 kilo, terwijl ik toch de hele tijd door niet misselijk ben geweest en gewoon goed gegeten heb. Maar nu begin ik idd echt te snoepen, heb een heel pak koekies op nu! @euhmz: ik heb dat nu ook, vooral na het eten wil ik snoepen!
Ik heb dat ook. Soms heb ik het gevoel dat ik mezelf niet kan beheersen wat zoetigheid betreft. Mijn man vindt het niet erg, maar hij vindt wel dat ik mijn gezonde maaltijden niet mag overslaan! Ik ben tot nu toe 4 kg aangekomen. En jullie?
ik heb gewoon zoon zin in asperges,zou ze een hele dag door kunnen eten. chocolade en cola daarentegen moet ik niet meer hebben , en kip nog minder.
Ik kan mezelf sinds een week ook niet meer beheersen. Tot een week geleden had ik eigenlijk nergens trek in en dwong mezelf wel te eten, fruit, brood, enz. Nu kan ik me niet zo goed inhouden en heb heel veel zin in hartige dingen. Kaas, worst, frikadellen, patat en nog veel meer slechte dingen. Ik probeer me te beheersen maar het is wel moeilijk.
Ik heb ineens veel meer zin in zoete dingen, en dat kan ik dan ook niet laten. Maar ipv snoep en koekjes probeer ik dat dan op te vangen door een beschuitje met hageslag of yoghurt met wat jam en suiker. Maar ook pizza en mcdonalds gaan er hier prima in, maar gelukkig heb ik een vriend die dat wel een beetje in de hand probeerd te houden hihi
ik ken dit ook.. in het begin van mn zwangerschap heb ik me helemaal klem gegeten in van alles.. haha.. ik kon er geen genoeg van krijgen.. resultaat was 3 kg bijgekomen.. gelukkig is dat er weer af gegaan.. vraag me niet hoe want ik at gewoon normaal.. snoepte alleen ineens niet meer.. was echt even een periode.. was ook erg moe in die tijd.. mssn heeft je lichaam dan extra extra extra voeding nodig ofzo haha.. Nu eet ik gewoon 3 maaltijden op een dag met af en toe iets lekkers.. wat ik wel vaak eet zijn ontbijtkoek repen.. en fruitkicks.. erg gezond en vult goed.. ik ben nu in totaal 6 kg aangekomen...
hier ook het zijn vooral hartige dingen inderdaad waar ik zin in heb ik heb nu een afspraak, de ene dag moet ik alleen maar netjes gezond eten, de andere dag mag ik erbij snoepen (goed tot op zekere hoogte dan natuurlijk) ben benieuwd of het werkt!
nou vanochtend was weegdag, ik dacht echt dat ik wel wat zwaarder zou zijn, maar ik was een halve kilo lichter dan vorige week