Vanmorgen gevallen en mijn middenvoetsbeentje gebroken Nu 4 weken gips en de eerste week gewoon gips dus kan niet veel heb nu voor 6 dagen fraxiperine prikken meegekregen ze weten dat ik bijna 14 weken zwanger ben,vindt het toch raar moet ook in mn buik prikken? Heeft er iemand ervaring mee?
Sterker nog, er zijn genoeg vrouwen die de hele zwangerschap moeten prikken omdat ze van nature gevoelig zijn voor trombose of eerder vroeggeboortes of miskramen hebben gehad. Het komt dus veel voor en kan geen kwaad voor je kind. Fraxi passeert de placenta niet. Sterkte!
Ik heb ook fraxiparine moeten spuiten, maar door het academische ziekenhuis werd er niet in m'n buik geprikt omdat ik zwanger was. Al die maanden in m'n bovenbenen geprikt! Ik had overigens m'n been verbrijzeld en moest met spoed geopereerd worden, was ook rond dezelfde termijn. Sterkte!
Ik heb tijdens zwangerschap moeten spuiten omdat ik 24 uur per dag plat lag voor 6 maanden. Ik mocht ook in buik spuiten. Ik vond been ook minder prettig voelen, buik was vooral gek idee maar wel minder gevoelig.
Pak de zijkant van je buik. Dat is misschien minder raar, en ook minder gevoelig trouwens. Anders de zijkant van je bovenbeen, waar het meeste spek zit. Maar dat voel je dus zeker meer.