Iemand ervaring met een constante hartslag bij de baby?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door T84, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Omdat ik ons meisje niet zo veel voel hebben ze afgelopen week 2x een ctg gedaan..
    Daar kwam uit dat ze een te constante frequentie van de hartslag heeft. Ze willen eigenlijk meer hoge en dieptepunten zien zeg maar. Het kan op dit moment geen kwaad zei ze, maar bleef vrij vaag erover.

Wie heeft hier ook ervaring mee?

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    #2 Pipo30, 25 okt 2014
    Laatst bewerkt: 25 okt 2014
    Ja je hebt pb.

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Onze dochter had ook regelmatig een te vlakke hartslag, dan moest ik veel gaan bewegen en porren en daarna weer aan de ctg. Dan was 'ie goed. Ze sliep steeds tijdens de eerdere ctg's. Daardoor was haar hartslag vlak. Ze zeiden dat als hij een dag lang te vlak was (ik was 37 weken) ze verder zouden onderzoeken en mogelijk een ks moesten doen. Steeds een vlakke hartslag is niet goed, dus laat je niet wegsturen. Bij mij waren ze heel alert erop. Desnoods doen ze een dagopname waarbij ze je elk uur aan de ctg leggen, dat had ik 5 dagen lang. Ik lag er voor beginnende zwangerschapsvergiftiging, uiteindelijk was alles goed met ons meisje, maar ik zie nog de bezorgde gezichten nadat de ctg 3x achter elkaar niet liet zien wat ze wilden zien.

4. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ja ik ook! Kan toeval Zijn (slapen) maar kan ook teken Zijn dat ze het minder Prettig vind in de buik. Dus reden om meer ctg's te doen! Vraag dit gewoon! Bij mij Hebben ze me opgenomen. Mijn meisje kwam een paar dagen later uit zichzelf En ze Hebben haar niet hoeven halen. Hoop dat ze nog even blijft zitten bij je!

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks voor de reacties..
    Ik moet donderdag weer terug komen voor extra controle..
    Ik hou gewoon bij hoeveel ik haar voel en anders bel.Ik.mijn gyn gewoon..
    Hoop idd dat ze nog ff blijft zitten..

Deel Deze Pagina