Fred Butter wordt de nieuwe Sinterklaas

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Minyaweth, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bram van der Vlugt verlaat Club van Sinterklaas
    Acteur Bram van der Vlugt zal niet langer zijn opwachting maken in De Club van Sinterklaas. Fred Butter neemt de rol van de goedheiligman over.
    (Novum) - Acteur Bram van der Vlugt, die jaarlijks gestalte geeft aan de goedheiligman tijdens de intocht van Sinterklaas, zal niet langer zijn opwachting maken in De Club van Sinterklaas. Dat heeft een woordvoerder van kinderomroep Jetix, die het programma sinds enkele jaren uitzendt, donderdag bevestigd. Fred Butter neemt de rol over.

De 74-jarige Van der Vlugt besloot elk jaar opnieuw of hij nog een seizoen van De Club van Sinterklaas wilde opnemen. "Voor ons was het steeds onzeker", zegt de woordvoerder. "Wij willen in het programma graag een grotere rol voor Sinterklaas, maar dat is met zijn drukke werkschema niet mogelijk."

De zender wil ook rondom De Club van Sinterklaas meer activiteiten organiseren, waarbij sinterklaas zijn gezicht vaker moet laten zien. Net als Van der Vlugt maakt Butter zijn entree op Het Feest van Sinterklaas, een jaarlijks terugkerend evenement dat Jetix in samenwerking met Mojo organiseert.

Bij De Club van Sinterklaas lijkt de laatste tijd een leegloop gaande te zijn. Woensdag werd al duidelijk dat Coole Piet dit jaar niet terugkeert in het tv-programma. Acteur Jarold Verwoert, die de rol vertolkt van het hulpje van Sinterklaas, heeft na een zakelijk geschil met de omroep besloten met de show te stoppen. Details over de aard van het geschil zijn onbekend.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat vind ik eigelijk wel jammer voor veel mensen is van de vlugt de "echte"sinterklaas

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja idd en trouwens geen coole piet meer :'(

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Is dit nou die nieuwe van de intocht? Of weer die oude?
    Ik heb nooit geweten hoe die hete maar die vent van vorig jaar vind ik niks...daar voor was het n andere en dat is voor mij de ECHTE....maar ik dacht dat die al gestopt was...

confused nu :-s

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

bram van de vught is altijd de gene die binnenkomt op die boot volgens mij

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Bram van der Vlugt is voor mij de enige echte Sint. Raar idee dat mijn zoon straks een andere Sint heeft :)

7. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ja, maar Bram blijft DE sint die met de boot aankomt.
    Die 'nieuwe' is alleen maar voor de Club van Sinterklaas op Jetix.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Tja vanaf nu geloof ik dan niet meer.....er is voor mij maar 1 sinterklaas!

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ooh gelukkig, dit jaar is de ECHTE sinterklaasin/optocht bij ons in Almere dacht ik!

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Jammer joh! Ik ben ook echt opgegroeid met Bram v/d Vlugt als Sinterklaas! Die Fred Butter ken ik geen eens, maar hij ziet er (na ff op google gekeken te hebben ;)) best jong uit voor 'n Sint...

Hopen maar idd dat bij de intocht nog wel de echte Sint komt! :)

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0

Hij heeft wel een lieve uitstraling.. ik vind Bram ook de enige echte, al vond ik (afgelopen 5 dec. ook al discussies hier op het forum gehad..) dat ie wat norser werd.
    Hij was toen by live and cooking, nou daar was ie gewoon wat gepikeerd!
    hihi

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jammer hoor, voor mij is Bram ook de enige echte....
    En geen Coole Piet meer? SCHANDE! ;)
    Toch wel jammer, vond het wel leuk en dochterlief ook...

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Voor mij is bram ook de enige echte sint.. Hoop dat deze net zo leuk gaat doen als bram.

Wel een voordeel voor ouders met jonge kinderen ze groeien wel op met de nieuwe sint.

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

die nieuwe sint is wel lekker bruin.
    maakt het hele verhaal dat hij uit spanje komt toch iets geloofwaardiger.

;)

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Whaaaa ik val van elllende zowat uit mijn stoel.
    De echte sinterklaas stopt ermee?!
    Bhoehoe Bram was en blijft de enige echte sinterklaas hoor,
    degene die in zijn voetsporen zal treden gaat het heeeeeeel zwaar krijgen!

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Hier nog een sint-fan! Bram van der Vlugt was voor mij de tweede sinterklaas (ben al een ouwe doos he :) Hij begon met sint zijn toen ik al op de middelbare school zat. Toen moest ik er best aan wennen!

Maar goed, Butter kan nog wel heeeel lang mee! Hij is meer dan 20 jaar jonger dan de ouwe sint. Hij ziet er wel vriendelijk uit vind ik

Deel Deze Pagina