Ooit in een heel ver verleden heb ik eens een onderzoek gelezen dat mannen meestal aan de kant die het dichtsbij de deur is slapen. Dit om eventuele dieven te verslaan. Eigenlijk wel een dom onderzoek. Toch ben ik benieuwd of het klopt. Hier kopt het wel, mijn man slaapt aan de kant van de deur!
whaha nou hier niet hoor Volgens mij moet ik ze zelf verslaan haha.. Nu ben ik niet bang aangelegd dus dat scheelt nee even serieus. ik slaap dus aan de kant van de deur, man aan de kant van het raam.. het wil nog wel eens voorkomen dat ik al slaap als man naar bed gaat en ik op zijn plek lig.. dan kruipt hij op mijn plek in bed om me niet wakker te maken..
M'n vriend slaapt idd aan de kant van de deur. Maar dat is ook voornamelijk omdat ik juist niet graag aan die kant lig
Als ik op mijn rug in bed lig dan lig ik rechts en man links. Nu slaapt hij aan de kant van de deur In ons eerste huis sliep ik aan de kant van de deur en in ons tweede huis was de deur voor ons en dus in het midden, Ha ha
Als je bij het voeteneind staat, links daarvan. Andere kant kan ik niet slapen, dan sla ik mijn vriend steeds omdat ik dan denk dat hij mijn nachtkastje met wekker is hahaha 8)
ik slaap aan de kant van de deur en manlief aan de kant van het raam....en ik heb dan ook de meeste ruimte naast het bed, dit is eigenlijk zo gekomen omdat onze oudste dochter een hele tijd bij ons op de slaapkamer heeft geslapen toen ze klein was, aan mijn kant past er een campingbedje tussen
hier ook vriendlief aan de kant van de deur, maar die meurt overal doorheen, dus evt. dieven zal ik toch moeten verslaan. Ik slaap vanaf het voeteneind dus links, het raam is aan ons voeteneind.
Mijn vriend wou niet aan de kant van het raam slapen, want dan heeft hij naar zijn idee last van de tocht en moet het raam om het minste of geringste dicht. Dus slaap ik aan de raamzijde (ik houd van frisse lucht) en mijn vriend aan de deurzijde.
ik slaap bij de deur.. in onze vorige woning, kon je maar heel moeilijk achter het bed langs en aangezien ik snachts nogal eens naar de wc moest - lag ik het dichtst bij de deur.. en dat is eigenlijk zo gebleven
nu slaapt mijn vriend aan de kant van de deur...geen idee waarom..als de deur aan de andere kan had gezeten had hij nog steeds op die plek gelegen. Maar wil nu van plek ruilen...pis me een ongeluk 's-nachts en moet anders steeds om het bed heenlopen. ook slaap ik sinds ik zwanger ben niet meer fijn op mn eigen plek, wel op zijn plek