Jeetje, ik had het nog niet gehoord. Wat erg zeg. Ik had echt respect voor haar. Ik vind het echt erg.
Hallo ik hoorde het net ook van het weekend gelezen dat ze in het ziekenhuis lag maar nu is ze dood en ja ze worden steeds jonger liefs roelien
Jemig wat erg!!!! Ik wist niet dat ze ziek was. Ik vind dat zo'n leuke vrouw. Tjonge wat is het leven oneerlijk zeg!
Ik hoorde het rond 20.00 op de radio, dacht eerst dat ik het niet goed hoorde, maar helaas het is toch echt zo. Vrijdagavond tijdens wie is de mol zei ik nog tegen mijn mannetje wat een supervrouw is ze toch.......en nu dit.....heb er geen woorden voor. Gister ook al de vader van een kameraad van ons door kanker overleden, begin 50--->zo oneerlijk allemaal!! Krijg er weer tranen in de ogen van. Kwebbel
Ik wil iedereen die een dierbare aan deze ziekte heeft verloren heel veel sterkte toewensen.......met dit soort berichten wordt je er weer extra mee geconfronteerd. sterkte..... liefs Mona
ik wens ook iedereen veel sterkte toe, vorig jaar hebben wij beppe (oma) verloren aan kanker (64 jr, een maand voor ons trouwen, en idd, met dit soort berichten gaan je gedachten idd naar je eigen toe..... maar 38 jaar vind ik echt veel te jong! ze stond midden in haar leven,
Jee ik hoor het nu net pas, ik schrik er behoorlijk van, zo jong nog Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden.
ik wens iedereen sterkte die door dit weer even met hun neus op de feiten worden gedrukt het is idd vreselijk om zo'n prachtige meid te moeten verliezen aan zo'n vreselijke ziekte waar blijven onze medische kunde's nou? ik wens dan ook iedereen veel sterkte toen en speciaal de achterblijvende fam van frederique
Jeutje, ik lees het nu pas. Wat verschrikkelijk oneerlijk, veels te jong. Stomme rotziekte. Ik krijg het altijd koud van dit soort berichten, dit is nu al de 2e BN-er uit gtst die veels te jong komt te overlijden. Ik wens de familie veel sterkte toe.
He bah, wat verschrikkelijk! had ik nog niet gehoord. Heb er net even met een paar collega's over zitten praten nadat ik dit berichtje heb gelezen. Ongelooflijk zo jong en trouwens een ontzettende mooie meid! Vreselijk voor haar familie en vrienden.
Ik lees het nu pas!!! Ik heb gisteren helemaal geen nieuws gehoord/gezien want ik had een bruiloft... Maar wat een vreselijk nieuws!!! Ik heb haar altijd al een van de beste actrises gevonden! Ik volg haar al vanaf GTST en toen heeft ze in Diamand gespeeld, en In naam der Koningin en nog veel meer serie's. Ze is ziek geworden vorig jaar (darmkanker) en toen ze weer wat beter was is ze met De Mol mee gaan doen... En Dreamtravel, erg leuke programma's allemaal. En nu zomaar dit nieuws, echt rouw op m'n dak!!! Echt verschrikkelijk dit!!! Mijn moeder is ook veel te jong aan kanker overleden, ze had beenmerg kanker. Het is en blijft gewoon een klote ziekte
ik hoorde het ook gisteravond pas vind wel dat het weinig aandacht heeft gekregen andere hoorde je 3 dgn erna nog in het nieuws en ik hoord het over haar alleen via via.... zo`n vrolijke mooie levensvolle vrouw... dan denk ik wel eens..zo gemeen deze wereld en voor haar ouders...tweede kind verloren dat wens je tog niemand. je hoopt allemaal dat je zelf eerder gaat dan je eigen kinderen. was er echt even stil van.... dan denk je wel even na he?!? ik herinder me ineens dat mijn ouwe buuf een tegel in de gang had hangen zoiets van ``ga nooit weg zonder een groet ga nooit weg zonder een zoen want wat er vandaag nog is kan je morgen mischien niet meer overdoen`` zal wel niet kloppen maar jullie weten vast wel wat ik er mee bedoel....
Ik vind dit echt vreselijk zo jong nog he, en ze was eerst genezen verklaard en nu krijg je dan zulk nieuws ineens. Wat is het toch een rot ziekte wil alle vrienden en familie heel veel sterkte wensen
Jee, ook ik wist van nix en dacht dat ze inderdaad genezen was van die vreselijke ziekte.... Verdamme zeg!!
AMSTERDAM - Frédérique Huydts was genezen. Ze richtte zich op de toekomst, deed mee aan Wie is... de Mol? en had een eigen reisprogramma, tot de kanker twee weken geleden keihard terugkwam. In haar nieren. Een mokerslag. Zo veel om voor te leven: een nieuwe liefde, een mooie toneelrol in het verschiet... Alles weg. Ze kon alleen nog maar wachten op haar zekere dood... Een week geleden kon de actrice/presentatrice opeens niet meer plassen. De tumor had gewonnen. In het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis in Amsterdam zei ze zelf: "Het is afgelopen. Dit gevecht kan ik niet winnen." Het tekent Frédérique. Drie dagen voor haar dood nam ze een bandje op met een afscheidsboodschap voor haar collega's van Wie is...de Mol?, het programma waar de levenslustige actrice zo van had genoten. De reisgenoten zaten gistermiddag kapot van verdriet bij elkaar. Cabaretier Richard Groenendijk: "We hebben een vriendin verloren, die we nog veel langer hadden willen meemaken. We zijn lamgeslagen van verdriet... Richard vervolgt: "Frédérique was dapperder dan wij. Ze reageerde heel praktisch toen ze de diagnose hoorde. Ze had zelfs troostende woorden voor ons. Verder wilde ze het stilhouden. Ze had geen zin om in het openbaar ziek te zijn. Het is voor ons allemaal heel moeilijk te geloven dat ze er niet meer is." Frédérique had er zelf ook niet op gerekend dat ze opnieuw ziek zou worden. Ze zei het drie weken geleden zelfs nog in deze krant. Opgetogen vertelde ze over het nieuwe reisprogramma Dreamtravel dat haar was gegund: "Ik was zó kwaad toen ik darmkanker kreeg. Maar ik heb gewonnen. Die ziekte had het verkeerde lijf gekozen."