Aanschouw hier de Homo Sapiens, de mens. De mens is een tweevoetige primatensoort uit de familie Hominidae. De mens is over de hele wereld verspreid en op alle continenten behalve Antarctica komen grote populaties voor. De menselijke hersenen zijn zeer goed ontwikkeld, waarmee hij in staat is tot abstract nadenken, taal, introspectie, probleemoplossing en emotie. Helaas zijn de hersenen kwetsbaar en ontwikkeld zich deze niet in alle gevallen zo uitmuntend. In onderstaand filmpje tonen wij zorgwekkende beelden. Tevens is de bijgevoegde voice-over bijzonder twijfelachtig te noemen...
Ik heb het toevallig net zitten kijken. Wat vreselijk akelig en onverantwoord.. Dit had heel fout af kunnen lopen! Maar die gasten hadden ook wel even kunnen waarschuwen.
Ik zag het bericht ook langskomen. Echt, mijn hemel! Hoe stom en dom kun je zijn! En dan nog een kind erbij. Grrr hier kan ik nooit zo goed tegen. Je wordt zelfs in alle talen gewaarschuwd nog niet je raam open te doen en dan doe je dit? Maar ook gewoon niet zelf nadenken. Echt, waarom???
Zo, hoeveel geluk kan je hebben. Met kinderen erbij ook nog dan mis je toch een paar hersencellen hoor
En dit ook. Je boorde de angst in de stem van die ene kerels. Rij er dan naartoe en maak ze duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Of bel het park als ze je niet begrijpen.
Ik zat het net te kijken mijn god wat dom! Maar toen ze beslopen werden hadden die mensen wel wat kunnen doen. Van mijn part die beesten weg toeteren ofzo. Met je auto due beesten afblokken voor die mensen, iets..
Ze hebben vast niet alle verstand van dieren. Toeteren zou ook averechts gewerkt kunnen hebben. Ze hadden de receptie kunnen bellen. Maar ja ik zou waarschijnlijk op dat moment verstijven en niks kunnen verzinnen. Hopelijk dient het filmpje nu als extra waarschuwing.
Dat was het eerste wat ik dacht, vooral toen ze het kind ook uit de auto haalden. Stop met filmen en waarschuw die mensen!
In het begin stopt er nog een auto naast toch? Ik dacht dat die nog wat tegen de Fransen zeiden. Hoe dan ook, hele domme actie....
Zo dom! Ongelooflijk. Maar voor al die mensen die het zien (de filmers, de mensen in de auto die achter de filmers staat, de mensen in de auto die voorbij rijdt) en niks doen heb ik ook geen goed woord over. Het is nou niet dat deze hele situatie in een split second gebeurt. Iedereen heeft meer dan genoeg tijd om bij zinnen te komen en die mensen te waarschuwen oid.
Heb het filmpje net voorbij zien komen en vol ongeloof zitten kijken. Nog even alle waarschuwingsborden en regelementborden buiten beschouwing gelaten.......want je zal maar eens luisteren naar een ander Kunnen mensen echt niet meer zelf nadenken???? Nog te dom om te poepen En dat je dan jezelf zo bewust in gevaar brengt is al onbegrijpelijk maar je kind meenemen??? En ik begrijp ergens de reactie wel waarom wordt er niet gewaarschuwd. Toch denk ik zo dat als alle borden al genegeerd worden ze zeker niets aannemen van andere bezoekers. Het ziet er naar uit dat de mensen uit de auto die in het begin naast hun komt staan iets zegt tegen ze. Het commentaar vind ik ook niet heel onlogisch. Je bent in eerste instantie hoogst verbaasd om wat je ziet maar in het begin gebeurd er niet echt iets schokkends. Tuurlijk is het onbegrijpelijk en dat hoor je ook terug. Als later die mensen weer uit hun auto zijn en nog veel verder dan hoor je de paniek in hun stem wanneer ze zien dat ze worden aangevallen.
Stelletje idioten! Geen goed woord voor over Ik denk dat de filmers wel hebben gewaarschuwd, maar dat ze niet hebben geluisterd. Omdat er later ook nog een auto stopt en wat lijkt te zeggen en daar luisteren ze ook niet naar...
Ik las in de reacties dat ze meerdere malen door meerdere auto’s (ook door degenen die filmen) zijn gewaarschuwd.. filmpje duurt nog geen 2 minuten dus iedereen kan wel oordelen maar je weet niet wat er nog meer is gebeurd he
Echt een heel heftig filmpje. Sorry, maar dat je jezelf bewust in gevaar brengt is 1 ding, maar je kind? Het staat echt duidelijk aangegeven, dus deze mensen hebben er bewust voor ekozen om toch het risico op te zoeken.
Voorheen zou dit een typisch gevalletje van survival of the fittest zijn.... wat een stelletje ..... Ik ben er een paar maanden terug nog geweest en je kunt de borden en hekken echt niet missen.... grote pictogrammen etc
Wat een idioten zeg.... Ook nog even doodleuk je kind uit de auto halen.... Ongelofelijk hoe dom sommige mensen zijn zeg.