Ik kon niet zo snel vinden of hier al een topic over was. Sorry als die er al wel was. Wie heeft ondertussen al de nieuwe aflevering (gisteren in Amerika uitgekomen) gezien van Suits? Ik wel! Wat ben ik blij dat harvey specter weer op mijn scherm kan verschijnen wekelijks! Als ik ergens een zwak voor heb....
Jaaa, Harvey! Ik hoop hem morgen te kunnen kijken! Zonder te veel te zeggen , was het de moeite waard?
Vooral het begin dacht ik yes! Maar vond het over het algemeen wel een mooie aflevering, moest er even weer inkomen haha! Ik heb hem gekregen van een vriendin die hem had gedownload, ik zal eens kijken of ik hem ergens online kan vinden dat je hem niet hoeft te downloaden!
Wij hebben hem gisteren gekeken! Ik vond het zozo... Ik ben trouwens benieuwd wat er met Rachels personage gaat gebeuren...gezien de relatie met Prince Harry
De nieuwste die in Amerika uit is, dus dat is even kijken seizoen 6 aflevering 11! Hier vond ik hem ook wel leuk inderdaad, maar ben vooral benieuwd naar wat er nog gaat komen. Al vond ik het eerste gedeelte met Harvey wel leuk!