Ik denk er weleens over om in de toekomst als freelancer aan de slag te gaan. Ik vroeg me af: Wie van jullie werkt als freelancer of heeft een eigen bedrijf? Wat doe je? Hoe bevalt het? Wat is je achtergrond (werkervaring/opleiding)? Ik ben benieuwd!
Ikuh! En mijn man ook.. Ikgeef administratieve en secretariele ondersteuning aan bedrijven. 1 juli een jaar! Het bevalt me goed, wil het erg graag blijven doen! Maar mis wel het contact met collega's.. Vorig jaar mei verloor ik mijn baan en toen heb ik beslpoten om zelfstandig verder te gaan.. Het is wel moeilijk en hard werken om een goed inkomen te krijgen. Ik heb vaste opdrachtgevers, maar dit jaar al helemaal geen nieuwe opdrachten meer gehad. Mijn man zat met zijn vader en broer in een VOF. Stratenmakersedrijf. Hij is per 1 juli dit jaar zelfstandig. Hij is 31 en werk al vanaf 12 jaar als stratenmaken en vanaf 16 jaar fulltime ofzo.. Ook voor hen is het moeilijker aan klussen te komen.. Wat zijn jouw plannen? Wat wil je gaan doen? En wat is je achtergrond? Hoop dat het je lukt! Het is wel erg leuk om je geld te verdienen met een eigen zaak. Dan heb je het echt helemaal zelf verdient!!
Thnx! Ik heb HBO-Rechten gestudeerd en werk momenteel bij een Hogeschool. Ik denk zelf wel aan iets van administratieve ondersteuning of consultancy.