hallo ik ben via dit forum op freesstudio gekomen en ben er helemaal weg van. Wil het nu ook gaan bestellen, maar ik kom ergens niet uit. Dit is het: maar nu wil ik die uilentak (los te bestellen, zit niet automatisch bij de boom) aan de linkerkant. Heb gezien op de site dat dit ook kan, maar hoe moet ik dit bestellen? iemand die weet hoe dit werkt of zoiets dergelijks ook heeft besteld en me kan helpen?
Freesstudio | Frees Specials Helemaal onder op de site staat de tak met uilen. tak 002 3 uilen op een tak, 4 delig 70x33cm 9mm 29,95 Vervolgens naar bestellen gaan en de omschrijving er bij zetten
Wij hebben de uilentak besteld en bewerkt zelf, sinds gisteren hangt deze in de babykamer... en de boom ook bij freesstudio besteld, bewerkt en de hangt nu ook
ooh mooi zeg!!! Echt super leuk voor de kamer op te vrolijken he! bedankt voor de reacties! Ik ga het proberen goed te bestellen haha.
Die is gaaf (boom en tak), zeg! Had ik die gezien, dan had ik die misschien wel besteld...nu zelf gemaakt (de boom).