Hier is al s een topic over geweest van mij maar die was (al) gesloten, vandaar dit nieuwe topic.. Iedereen heeft wel wat 'vreemds'.. Wat is dit bij jou? *Ik moet hoesten als ik softijs of een milkshake heb gehad, *Ik ruik altijd aan mn schone was, ik ben echt verslaafd aan die lekkere wasmiddel geur , *Als ik me inspan, spreid ik mn neusvleugels *Ik kan mn linker kleinste teentje bewegen zonder de rest mee te laten bewegen. Dit lukt met geen mogelijkheid met de rechter.. En nog wel meer denk ik, maar ik kan ff niks bedenken..
haha, leuk topic.. Ik ben het meteen gaan proberen van die teen, maar lukt van geen kanten Mijn eigenaardigheden: - als t stinkt adem ik juist door mn neus Omdat ik vroeger eens gehoord heb dat je neus de lucht filtert. Haha, stom he? - ik kan niet plassen als iemand anders me kan horen.... erg vervelend op vakantie etc...
Dat van die milkshake heb ik ook en van de schonewas komt me ook erg bekend voor! Nog meer: ~ Als ik iets laat vallen dan grijpt ik het met mijn grote teen en de teen die er naast zit en zo pak ik het van de grond (erg handig als je een kleintje vasthoud hoor moet ik zeggen) ~ Ik rij altijd met 1 blote voet (zal in NL wel sok worden), dan voel ik het beter ~ Ik was om de haverklap mijn handen ~ Voordat ik ga slapen kijk ik even het hele huis na (of er toch niet stietum een inbreker is ofzo hihi) ~ Ik moet altijd even de natte neusjes van mijn hondjes aanraken, ik vind dat zoooo lief Zal vast nog wel meer hebben, ben niet helemaal wijs geloof ik als ik er zo over nadenk haha!
haha goed onderwerp! Dat van de was heb ik ook, -van vieze was word ik misselijke - Als ik mijn wenkbrauwen epileer moet ik niezen
Hihihihi, ik ook, ik ook! *Als iemand een boer of wind laat, hou ik mijn adem in, tot ik denk dat de geurmolekulen weg moeten zijn. Dit doe ik trouwens ook weleens als er iemand voorbij loopt die er wat viezig uit ziet . *Als ik heel hard heb gelachen heb ik geen kracht meer in mijn handen. *Ik kan mijn rechteronderooglid laten trillen, zonder de rest te bewegen (je hebt er verder niks aan haha).
Ik krijg ook altijd een hoestaanval na softijs of een milkshake! En nog vreemder dan aan schone was ruiken, is aan nieuwe kleren ruiken...die nieuwe, niet gewassen en niet gedragen geur vind ik heerlijk!
grappig dit Kan mijn oren bewegen pak dingen van de grond met mijn tenen als het niet te groot is ruiken aan de schone was en de panty's van zeeman ruiken ook zo lekker als ze nieuw zijn heb nog veel meer dingen maar dan word het rijtje zo lang
O geweldig dit! Dat met ijs en hoesten heb ik ook. Dacht dat ik de enige was, maar zie dat een aantal van jullie dat hebben. Verder wordt ik 's nachts bang van het geluid van de wc doortrekken, dus dat doe ik met mn ene oor op de arm weermee ik doortrek en mn andere oor duw ik dicht met mn vinger. Alles moet bij mij precies zo staan zoals het hoort, ik heb laminaat en de tafelpoten moeten bv gelijk staan aan de streepjes. Ik word GEK als mn man zijn wenkbrauwen door de war zitten. Daar kan ik dus echt niet tegen, die moet ik gelijk gladstrijken, zelfs op momenten dat we met héééle andere dingen bezig zijn. Beetje raar ben ik wel als ik dit zo lees
hahaha lache dit! - Ik slaap met oordoppen! Zonder kan ik echt niet slapen! Waar ik ook heen ga, die dingen gaan mee! - ik pak ook van alles op met mijn tenen! Manlief zegt dan vrolijk dat ik apen tenen heb! - Bij mij moet alles symetrisch zijn..spulletjes in huis etc. zijn er altijd 2, of 1 met aan iedere kant een zelfde ding ernaast! - ik trek altijd 1 kant van mijn neus en lip omhoog als ik geconsentreerd bezig ben of iets niet leuk vind! Pruillipje! kus miek
Oh ja, dat van die oordoppen heb ik ook, en het hoesten na ijs of milkshake, en het niezen na pepermunt! Ben toch een stuk raarder dan ik dacht! Er is vast nog wel meer raar aan me maar kan me even niets bedenken... Wel grappig onderwerp! Oh ja ik kan de bovenste vingerkootjes van mijn pinken helemaal de 'foute' kant zeg maar opbuigen. Vinden veel mensen heel eng om te zien!
Ik kan mijn duim twee kanten op buigen. bizar gezicht! ik krijg altijd de hik van krentebollen. (gulzig misschien ) ook ik gebruik mijn voeten als tweede hand, haha erg handig hoor als je je handen vol hebt of niet wilt bukken
Ik kan ook niet plassen als er mensen voor de deur staan, bij vreemde wc's erg is dat wel hoor. Koffie en net gedoofde lucifers vind ik lekker ruiken.
Over lekker ruiken gesproken! Mijn favorietengeurtjes zijn dan ook: * Vers gemaaid gras * Zonnebrandolie (in combinatie met de zon en het strand, nog lekkerder)
Ik wil het liefst op hele tegels lopen en op de derde tegel van rechts fietsen op het fietspad! Ook zit ik het liefst met de deur open op het toilet, zelfs op mijn werk!
ik moet altijd niezen als ik mascara op doe. ik doe dan snel mijn wijsvingers onder mijn ogen om het zwart op te vangen.