Hoi allemaal! Ik kwam dit tegen en mijn "onzin"haren gingen een beetje overeind staan... Wat denken jullie van deze test? Zin of onzin? Go Mobile with GENDERmaker gender predictor test Groetjes!
onzin. . Daar hebben ze echo's voor zo'n test is altijd 50/50 dus bij de 1 klopt hij wel een bij een ander niet
Onzin natuurlijk! Dat er mensen zijn die dat kopen... Ik ben zelf van een tweeling bestaande uit jongen en meisje.. Nou dat is geeneens een optie bij zo'n test! Of zou hij dan paars worden
Zal wel geld klopperij zijn! Ik zou er geen geld aan uitgeven... Je hebt zoveel bakerpraatjes kan je net zo goed de bakpoeder test doen ofzo.... Gewoon echo afwachten 😉
Onzin! Niet je geld aan uitgeven, dat zou zonde zijn. Als de 20-weken echo nog te lang duurt voor je, kun je altijd een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling. Heb ik met 16 weken laten doen, was toen al overduidelijk een jongen en heeft me 30 euro gekost. En een keertje extra spieken naar de kleine is natuurlijk ook altijd leuk
Onzin. Aangezien je ook maar 2 kanten op kan heeft elke test 50% kans dat ie goed zit. Maar het is natuurlijk gewoon toeval mocht ie juist zijn. Snap ook nooit dat mensen daar in trappen
Zie ook op youtube veel filmpjes van 1 kopje baking soda en 1 bekertje urine.. urine bij de soda doen en als t dan gaat schuimen bovenaan net als een biertje is het een jongen en als de urine en soda rustig blijft dan is het een meisje... whahaha ik geloof er niet in maar mis wel grappig om het uit te proberen
Ja dat dacht ik al, mijn haren gingen dus al overeind staan bij die pagina 😉 maar wilde hem toch even delen met jullie!
Wat een onzin! Snap echt niet dat mensen zo dom zijn om dat te kopen. Ik was ook zo nieuwschierig en wachten tot 20 weken vond ik te lang, dis afgelopen dinsdag hebben we een pretecho gedaan. En buiten het geslacht vond ik het ook gewoon prettig om even te zien dat alles nog goed is.
Nog nooit gezien zoiets... maar op zich ziet het er keurig uit.. maar misschien iets TE keurig? En misschien is het ook wel iets waar wij nuchtere nederlanders gewoon aan moeten wennen? Ik weet het ook niet hoor...