Frequentie ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Natascha73, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha73

Natascha73 Nieuw lid

23 jul 2005
    4
    0
    0
    Reisadviseur
    Heemskerk
    Hallo moeders,

Mijn zoontje van 3 maanden poept heel weinig, soms maar 2x per week, hij krijgt 2x borstvoeding en 3 flesjes per dag, het lijkt erop alsof hij er zelf weinig last van heeft maar vroeg me af of dit wel normaal is. Af en toe denken wij dat hij heeft gepoept maar dat zijn dan echt stinkende windjes.

Ik hoor graag jullie ervaringen,
    Groetjes
    Natascha

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ieder mens heeft een ander ontlastingspatroon. Zolang hij er geen last van heeft en de ontlasting nogmaal van dikte is.. dan is het prima. Dan heeft jou kindje gewoon dit patroon.

3. Niet meer actief

Astrid had met BV na een paar weken om de 3 dagen een poepluier. (dat is overigens nu wel anders, want niet heb een verassing na elke maaltijd)

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Waarschijnlijk zijn je zoontje en jouw voeding heel goed op elkaar afgestemd waardoor hij minder ontlasting heeft. Zolang je hem niet ziet persen, hoort kreunen oid is alles in orde..

Lotte poepte de eerste maanden ook heel weinig, meestal eens in de 2-3 dagen, zij had er wel duidelijk last van en heeft toen een tijdje andere voeding gekregen

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dan heb ik een echte schijterd :)

elke dag wel 1 of 2 broeken hoor , maar moet ik er wel bij zeggen dat ze volop aan het tanden is

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir heeft soms wel 4 poepluiers, maar dat komt door Friso Comfort en dat werkt laxerend. :D

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier ook gemiddeld 3x per dag :D

Deel Deze Pagina