Geen ongi na 7 dgn stoppen Utro???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door KateK, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb vorige week zondag om 8.00 de laatste 2 utro bolletjes ingebracht na 2 nega zw testen. Nu is dat 7 dagen geleden en ik heb nog geen bloeding gehad.. (de donderdags voor de laatste utro bolletjes een bloeding van 1 dag, maar niet noemenswaardig veel)

    Ik heb gehoord dat het 2-5 dagen kan duren voor het doorbreekt nadat je de laatste bolletjes hebt gebruikt, maar hier nul sporen van een bloeding. Ook niet bij het afvegen..

    Heeft iemand hier ervaring mee? Maak me nl een beetje zorgen en wil graag verder.. bel morgen zowiezo ff naar het zh, maar ben nu wel benieuwd of het vaker voorkomt..

    Greets Muppet
     
  2. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Misschien voor de meiden die ooit met hetzelfde zitten..kan nl op internet nergens mensen vinden die nu 9 dagen gestopt zijn met de utro en geen bloeding hebben gehad nog..

    Gister overleg gehad met het ziekenhuis. Ze gaven aan dat ik tot ik 2 weken na testdatum zit moet wachten en als ik dan nog niet heb gebloed moet ik weer bellen.. nou nog 4 dagen te gaan.. mag het wel opschieten. Had niet verwacht dat mijn lichaam zo van streek zou raken. Ben normaal gesproken altijd netjes op tijd qua cyclus enzo. Ik heb die ene dag wel een bloeding gehad, met een paar stolseltjes, maar niet een bloeding zoals veel meiden die hebben met hevige buikpijn, veel bloedverlies en veel stolsels..

    Ik snap er niks van. Gister wel rekbaarslijn, maar kleurloos. Lijkt of vanbinnen alles wel schoon is verder.

    Heb ik weer hoor.. wil zo graag verder met alles..

    Zucht.
     
  3. diaantje

    diaantje Lid

    31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    Hoi muppet

    ik ben dinsdag morgen gestopt met utrogestan
    en tegen 22:00 al hevige bloedverlies
    er is tegen mij gezegt zodra je stopt komt de menstruatie
    snel op gang
     
  4. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    yo dat is vlot!! Hier nu 11 dagen na stoppen.. :/
    He-le-maal-niks..

    Jij hebt trouwens net als ik weinig emmy's steeds zie ik in je onderschrift.. Vind het zelf nl heel erg dat we geen cryo's hadden de eerste keer.. Zit nog steeds in een soort van verwerkingsproces dat het mislukt is.. heel gek.. had/heb jij dat ook?
     
  5. diaantje

    diaantje Lid

    31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    Hoi muppet

    hoeveel beh heb jij gehad en hoeveel eitjes en waar kom jij vandaan dan als ik vragen mag!!
    maar ik ben ook 35+ weet niet of dat het probleem is dat ik zo weinig heb en steeds geen cryo
    Loop nu in DD (dusseldorf) en heb nu voor het eerst een cryo dat is echt heel speciaal nooit gehad

    Groetjes Diaantje
     
  6. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik had 7 follikels en daar zijn 3 eitjes uitgehaald waarvan 1 een emmy is geworden. De andere twee waren mislukt.
    Ik ben 31 en dacht ook al dat het aan mijn leeftijd lag misschien.. zal het eens navragen bij de volgende poging.
    Ik kom uit z-w friesland, en jij?

    Wel spannend een cryo.. en dan nog hopen dat hij goed ontdooit.. zoveel spannende momenten he.. pffff.
     
  7. diaantje

    diaantje Lid

    31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    hey muppet

    ik kom uit groningen niet zo ver bij jou vandaan dus
    ze hebben tegen mij gezegt dat de eicel voorraad bijna op is
    vandaar dat ik de laatste keer in DD heb laten doen
    en daar is nog een cryo
    idd net wat je zegt hoop dat het goed ontdooit
    anders hebben we nog niets!!
     
  8. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    8 mrt tp gehad zie ik.. wanneer mag je testen?

    Ik begin nu te twijfelen of de 1 dag ongi voor mijn testdatum niet DE ongi was en dat ik nu inmiddels weer rond mijn ei zit..
    Ga maandag maar weer bellen en afspreken wat we gaan doen zodra ik wel ongi wordt. Wil graag weer verder al zit ik nu al in een dip en ben erg moe. Heb de afgelopen dagen best veel gehuild. Heb zoveel dingen aan mijn hoofd; de vruchtbaarheid, een nieuwe baan, een trouwerij.. pffff.. wordt me allemaal wat teveel. Vind het lastig om de energie weer te vinden..
     
  9. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik werd inderdaad drie of vier dagen later ongesteld.
    Kan je niet nu ovutesten doen?
     
  10. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ja heb ik ook overna gedacht zeehondje.. maar ik laat het maar even gaan geloof ik.. Ik zit nu exact 2 weken na testdatum en nog niks, alleen kleurloos slijm. Ik bel maandag weer.
    Kan alleen niet voorstellen dat mijn baarmoeder schoon is, zat een dik slijmvlies bij de tp.. maar waar die dan is gebleven? Heb enkel wat "stukjes" verloren met het afvegen maar geen "stukjes" bij de bloeding. Dat maakt het zo vaag.
     
  11. diaantje

    diaantje Lid

    31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    hey muppet

    hoe gaat het nu met je
    is het al doorgebroken of nog steeds niets!!

    groetjes Di
     
  12. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ben afgelopen donderdag door de FA gezien en alles zag eruit als in de 2e periode van de cyclus, dus een BMS die dikker wordt. Wel zag ze een verdikking zitten (zag eruit als een rondje op de echo).. verder zag alles er goed uit. De eierstokken liggen bij mij best ver weg, dus ze moet echt duwen. Kijk nu alweer op tegen de puncties :( maargoed. De bloedtest wees uit dat er een geringe hoeveelheid hcg aanwezig was.. maar wat dat dan betekend. Het was iig niet genoeg voor een positieve zwangerschapstest. We hebben afgesproken dat ik met de eerst volgende ongi weer ga beginnen met de pil en dat ik van hen een schema opgestuurd krijg. Vermoed dat het mei gaat worden.. (hoop ik)..

    Ik heb dus in die ene dag bloeding het nodige verloren dus, al was het erg weinig. Kan dus ook gebeuren.
     
  13. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    whohoooo na 32 dagen toch ongi geworden!!!
    Is dus wel wat langer dan mijn normale cyclus. Mijn lichaam heeft er dus zeker wel een opdoffer van gehad!

    Overmorgen weer beginnen met de pil en dan op naar ICSI numero due!
     

Deel Deze Pagina