Freya magazines tegen verzendkosten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mijs, May 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ik schrijf en lees al tijden niet meer mee hier, nadat onze kinderwens is vervuld door de komst van onze zoon. Maar ik moest wel aan jullie denken toen ik dacht: wat doe ik met die stapel tijdschriften.
    Bij deze aangeboden: een stapel van 10 recente Freya tijdschriften vol ervaringsverhalen mbt infertiliteit. Wie houdt van lezen en doe ik er plezier mee?
    Tegen verzendkosten (6,75) stuur ik ze naar je op. Bij veel belangstelling loot ik.

2. Annemoon

Annemoon Bekend lid

Apr 4, 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik ben er erg benieuwd naar, zit te twijfelen of ik lid zal worden en zo kan ik het eerst proberen.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb ook interesse:) misschien verdelen onder de geïnteresseerde?

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lief van jou Mijs.
    En tegen de nog niet Freya leden wil ik zeggen: word aub gewoon zelf lid. Hoe meer leden Freya heeft, hoe beter Freya voor onze belangen kan opkomen!! :)

Soms vergoed je zorgverzekering de premie zelfs!

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    De tijdschriften zijn inmiddels vergeven.
    Ik heb ook via PB veel reactie gehad en ik heb geloot onder de belangstellenden.

Hee Maartje, ik herinner me je nog van hier van 3 jaar geleden toen jullie en wij voor eerste kindje bezig waren. Leuk dat je even reageert. En rot dat een tweede tot nu toe nog niet is gelukt! Succes!

Lid worden is idd een goed idee. Wij zijn pas lid geworden nadat we onze zoon kregen. Maar eerder zou ook fijn zijn geweest.
    Ik blijf me verbonden voelen met mensen die te maken hebben met een onvolledig vervulde of onvervulde kinderwens.

Succes meiden met alle hobbels en bobbels in het traject voor die grote droom van een kind en een knuffel voor de teleurstellingen en de onzekerheid!

Share This Page