Wat leuk dat jullie Freya zo onder de aandacht brengen! Dat stellen wij zeer op prijs. Zonder leden is Freya nergens! Ik wil nog even toevoegen dat NU lid worden helemaal loont: nieuwe leden krijgen namelijk een gratis boek (keuze uit 3 titels) toegezonden. En nog een tip: onder Actueel/Agenda vind je info over de Freya dag op 10 april a.s. Interessante lezingen en mogelijkheden voor contact met lotgenoten. Echt de moeite waard. Veel mensen vinden het een beetje eng om naar zoiets toe te komen, maar geloof me: je krijgt geen spijt. Het voelt als een warm bad om een dagje onder lotgenoten door te brengen. Iedereen veel succes en sterkte! José
Ik ben ook al een hele tijd lid. Nog een tip: check bij je verzekering of je het lidmaatschap geld kunt declareren. Bij mijn verzekering is dat namelijk wel zo.
Ik ben ook lid en vind dat je helemaal gelijk hebt. Dus dames, voor die 27 euritjes per jaar kunnen we wel gebruik maken van alle onderzoeken en positieve invloed die Freya heeft en uitoefent op ziekenhuizen en overheid. Dus.... Chantal (PS ook geen aandelen, alleen lid)
Ohja, die verzekering! Elke keer denk ik, moet ik ff checken maar ik vergeet dat steeds te checken. Elk jaar wordt het lidmaatschap automatisch afgeschreven...dus kan het ook niet aantonen denk ik. Ik ga morgen wel eens even mailen met Groene Land. Elmo *tis meteen weer een upje*
Precies!! Ik wilde net ook het topic van Hope omhooggooien maar die is ineens foetsie?? Is ie verwijderd?? Ze maakte reclame voor haar boek die ze net heeft uitgegeven (een gedichtenbundel...) Mag je wel reclame maken voor Freya, voor het boek open zenuw en niet voor het boek 'Hope'?
Hihi!! Ik ging direct kijken toen je zei dat je in de Freya stond!! Leuk om je echte naam zodoende te vinden Maar ehh stt ik zeg niets Wat vond jij eigenlijk van het artikel over blijven liggen na de TP?
Eerlijk? Niet gelezen. Ik heb overdag erg weinig tijd met die twee knullen en lees selectief. Komt denk ik ook omdat wij niet meer in de MMM zitten...hoe erg het misschien ook klinkt.
Beetje opscheppen over het blad op tafel en er nog niets eens echt ingelezen te hebben Kan me best voorstellen dat je dit soort artikelen nu minder interesseerd nu je 'klaar' bent. Alhoewel... Zijn jullie klaar of droom je stiekem van nog ee boefje??
Ik heb het wel gelezen...maar niet alles Net als de krant, daar lees je toch niet alle artikelen van? We zijn zeer tevreden met onze twee knullen