Nou daar gaan we dan! Dag 1 IUI 1 Maandag moet ik met de clomid beginnen en het ziekenhuis bellen voor de eerste afspraak voor de FM. Ik wil hier het hele proces een beetje bijhouden en delen, hopelijk hebben andere iets aan mijn ervaringen zoals ik het heb gehad van jullie ervaringen. Ben best nerveus nu het echt gaat beginnen. Emmy.
Heel veel succes. We lopen ongeveer gelijk, alleen wordt dit voor mij de 2e IUI. Ik begin ook morgen met clomid en bel ook morgen voor een FM. Hopelijk voor ons beide een vruchtbare poging. Liefs Zora
Bedankt meiden! Net gebeld en een afspraak voor 26 jan. voor de FM, 1 Clomid en 1 Foliumzuur voor ontbijt, ben benieuwd of ik veel ga voelen van die Clomid. Zora, wat leuk dat we in dezelfde coupé zitten, hopelijk zitten we in de sneltrein! Liefs, Emmy
Dat hoop ik ook Emmy. Ik heb altijd last van opvliegers van de clomid. Maar het is bij iedereen verschillend dus hoop dat jij nergens last van hebt.
heel veel succes! Hopelijk is het de 1e keer meteen raak! Ik sta op de wachtlijst voor IUI en hoop volgende maand gebeld te worden.
Bedankt meiden Spannende tijden voor iedereen. Tot nu toe voel ik niet veel van de Clomid gelukkig, behalve misschien wat emotioneel maar dat kan ook komen omdat ik gewoon nergens anders meer aan kan denken nu het echt begonnen is. Hopelijk doen de pilletjes hun werk. Groetjes, Em
Dank je wel Caruli, wij hopen het ook Tot zover januari, ik heb net op dag 10 de eerste FM gehad na 5 dagen Clomid en deze maand is afgeblazen, een hele eierdoos zit er! Doc vindt het niet verantwoord met 5 grote eieren om door te gaan, ik snap de logica daar best achter maar ja, toch jammer. Dus geen IUI, geen sex (hahaha) en volgende maand menopur proberen. Ik vroeg nog waarom ik aan de hormonen moet als ik toch zelf een hele fijne eisprong heb, maar volgens hem gaat het slagingspercentage toch echt omhoog met hormonen. Ik hoop dat de Menopur net zo weinig bijwerkingen geeft als de Clomid voor mij. Ik moet deze week komen voor spuitinstructies, zo leer ik nog eens iets Meiden, als jullie tipshebben voor de Menopur hoor ik het graag. Groetjes, Em.
Hoi Emmy, wat rot dat het is afgeblazen. Dat had ik ook de eerste keer. Is toch wel even een domper. Had toen 4 follikels. Bij mij is de clomid gewoon gehalveerd, dus ipv 50 mg nu 25 mg en dat ging vorige ronde goed, ben benieuwd hoe het deze ronde gaat. Ik heb wel een eisprong van mezelf maar een onregelmatige cyclus. Wij hebben overigens wel gewoon geklust die ronde, ik had zelf zoiets van ik ben al 2 jaar gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger dus het zal wel heel toevallig zijn als er vier langzame zwemmers de 4 folikels halen. Anyway, heel veel succes de volgende ronde, ik kan je helaas niets vertellen over de menopur. Liefs Zora
@Zora, volgens doc is het met die Menopur allemaal beter te regelen, gezien de overreactie, je kunt dan, als ik het goed heb begrepen, veel makkelijker bijsturen, met de Clomid zitten de 5 pillen erin en kun je niet veel invloed meer uitoefenen. Ik had de Clomid ook niet van hem gekregen maar van een collega van hem (ze hebben allemaal hun eigen maniertjes kennelijk) Hehe ik zie ook geen reden om niet te klussen, na 5 jaar lijkt het me sterk dat het ineens wel lukt én dat er meer eicellen springen. Eisprong was nooit het probleem. Jij hebt woensdag je FM toch? Ik ga zeker even spieken bij je topic, veel success! Emmy
Haha, zo dacht en denk ik er ook over hoor! Gewoon alle kansen benutten. Ik heb woensdag de eerste FM, ja, dank je wel! Hopen dat het volgende cyclus beter gaat met de Menopur. Liefs Zora
Ik sluit me bij de andere aan! Heel veel succes Ik begin begin volgende maand met GonalF spuiten, en dan half feb de inseminatie Vandaag prik instruktie gehad.. En het is best te doen!
Dank je wel, Ik moet volgende week komen voor de spuit instructies, ik hoor meer dat het wel meevalt, in je buikvel, klopt dat? Ik moet ook Pregnyl gebruiken voor de IUI, dat schijnt iets minder fijn te zijn, 5000 IE. De hoeveelheden zeggen me allemaal niks dus ik ga even rondlezen bij de andere meiden. Op naar februari!
Ik spuit ook pregnyl voor de IUi, maar ik vond het echt meevallen hoor. Prikje voelde ik amper, alleen de vloeistof inspuiten is even vervelend.
Van mij mag dat ei springen, ik zit hier flink opgeblazen te zijn van al die grote follikels, geen pijn ofzo maar het drukt behoorlijk, ze zitten ook allemaal aan een kant. Spring maar eitje Vandaag heb ik alles gehaald bij de apotheek voor de volgende poging, Menopur en Pregnyl, nu las ik dat Menopur word gemaakt van de urine van vrouwen in de overgang, en Pregnyl van urine van zwangere vrouwen. Bedankt voor jullie plasjes dames!
Nou, daar gaan we dan voor poging 2. Mijn cyclus is door de Clomid iets langer geweest dan normaal maar vanavond dan toch de ongi begonnen. Door die drie dagen 'overtijd' valt het weekend nu precies op dag 12/13 dus eigenlijk komt het wel héél goed uit die kleine verschuiving. Hopelijk is het met de Menopur allemaal iets beter te sturen en krijg ik niet weer een hele eierdoos