Mijn partner had bij het 1e zaadonderzoek 5 miljoen zaadjes waarvan 22% bewegelijk. Weet iemand of dit heel slecht is of dat het meevalt. Weet iemand of je met dit aantal nog in aanmerking komt voor IUI of is dat ook niet eens nodig? Ik begrijp dat jullie ook geen dokters zijn maar sommige van jullie hebben aardig veel ervaring. Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp. Groetjes onzeker vruchtje
Mijn partner had de eerste keer 2 miljoen en de tweede keer 9 miljoen. Het kan dus sterk wisselen. Wij komen nog wel in aanmerking voor iui. Het gaat er om hoeveel levende zaadjes overblijven na opwerking (toevoeging speciaal middeltje, zodat de goede zaadjes overblijven). Dit aantal moet dan boven de 1 miljoen liggen. Ik denk dat jullie ook nog wel in aanmerking komt voor iui. 5 miljoen en daarvan 22% beweeglijk, kom je uit boven de 1 miljoen. Je moet anders je gyn of huisarts nog even vragen, die kan je meer vertellen.
Prinses bedankt voor je antwoord. Wij moeten a.s. donderdag naar de uroloog en krijgen dan de uitslag van 2e zaadonderzoek, bloedonderzoek en echo. We zullen dan denk ik ook wel horen wat de mogelijkheden zijn voor ons. Mocht de uroloog het niet zeggen, zal ik er zelf even naar vragen.
Ik hoop op een betere uitslag dan de eerste keer. Schrijf anders al je vragen even op, zodat je later niet thuis zit met het gevoel dat je iets vergeten bent om te vragen. Succes!
Ja dat is een goeie tip thanks. Groetjes vruchtje en donderdag zal ik de 2e uitslag hier mededelen spannend..............