Het is misschien een beetje een raar onderwerp en ook even getwijfeld om iets te plaatsen maar durf ook niet zo goed de verkoskundige ofzo te bellen. Ben 27 weken zwanger en heb sinds denk ik een week zo'n drukkende en kloppende (vooral buitenste rechter) schaamlippen Met name s'nachts heb ik er last van en doet het behoorlijk zeer en word er ook steeds wakker van. Iemand die dit herkent en ook heeft (gehad) of weet wat het kan zijn? Lees veel over schimmelinfectie maar t jeukt of brand niet
Nee er zit zover ik weet geen spatader. Die moet je dan duidelijk kunnen zien toch? Zie geen bijzondere dingen verder ofzo
De doorbloeding in je lichaam is beter als je zwanger bent, misschien dat het daardoor komt. Dat het gaat kloppen in een gebied dat normaal al flink doorbloed is. Beetje gek misschien, maar misschien dat het helpt om er een nat washandje tegen aan te houden?
Ik denk dat het wel een schimmelinfectie is. Is je schaamlip ook opgezet? Ik heb dit namelijk wel eens gehad en toen blerk het wel een infectie. Het wordt erger door warmte als het dat is dus logisch wanneer je im bed ligt. Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan.
Ik had dit ook in mijn zwangerschap. Het voelt als een blauwe plek die vreselijk irritant kan kloppen en steken. Ik zag er verder ook niks aan. Ik heb het wel aangegeven bij de verloskundige en die dacht idd ook een spatader (ik zag niks zitten). Maar door de druk is het sowieso gevoelig daar. De één zal er meer last van hebben als de ander. Sterkte ermee!