Jaaaa ik heb jullie weer gevonden, gelukkig maar!! Ja die andere was gesloten grrr..en mijn banner was weg grrr.. maaar we zijn er weer!!! Alles goed met jullie?
@ paradijsvogel ja door de crash was het gesloten en alle berichten na 4 sept zijn weg. @ laurise, gelukkig staat je mooie banner er nu weer! waar blijft die mooie foto van je beebje? en hoe voel je je? hier alles goed. alleen zijn de wcpot en ik grote vrienden. ik knuffel hem vaker dan mijn vriend voor de rest voel ik beebje af en toe een keertje schoppen maar nog niet zo heel veel. volgende week maandag voor de 20 wkn echo. heb er nu al zin in
Ik ben er ook weer Inmiddels 100% in de ziektewet, en het was de bedoeling dat ik 50% boventalig ging werken... maar zit nu alweer thuis dus gaat lekker... Deze week ff bellen voor een pretecho!
@Shenoby Jaa ben blij dat ik deze banner weer heb! Beter dan die er op 3 september stond Ik heb foto van beebje al gestuurd, heb je die gemist? Staat in mijn album Ik voel mij prima! Niet misselijk, niet zo veel zin in avond eten maar geeft niet, wel moe maar hoort erbij en verder nergens last van! Ik word beloond na al het verdriet/pijn en teleurstellingen..hoop dat het zo blijft.. Ooohh wat balen dat je de wc meer knuffelt dan je vriend bleehhh het kan dus ook nog later.. Oooh spannend en leuk maandag de 20 weken echo! @Paradijsvogel Ja hij was gewoon gesloten, belachelijk he! @Serendipity Jaaa gelukkig heb jij ons ook weer gevonden! Hmmm 100% ziektewet..wat vind je er van? Voel je er goed bij (je had natuurlijkl liever ander gewild) of wil je liever 50% werken? Leuk leuk leuk een pretecho!! Waar ga je die laten doen?
@ laurise, mooie echo hoor! vind hem echt best duidelijk! wanneer mag je nu weer? @ serindipity ja meid het is wat dat zwanger zijn gewoon goed luisteren naar wat je lichaam aangeeft.
@Shenoby Ja duidelijk he, het bovenste rondje is nog het dooierzakje. Ik dacht eerst zijn hoofdje.. volgende week donderdag 21 oktober en dat is dan bij de VK en dan gaan ze volgens mij ook het termijn bepalen, zelf denk ik als de echo gemaakt word ik 9 weken en 1 dag ben.
@ shenoby He.. wat lees ik nou?? De wc-pot knuffelen?? Ben je in eens zo misselijk nu dan?? Je had hiervoor toch geen last van misselijkheid?? Of heb ik heel wat gemist? Pff nou sterkte!! @ Laurise Gaaf zeg!! Je echo!! En dan zie je hem straks rond 9 weken, en dan kan je zelfs al armpjes zien wat gaat dat dan hard in eens he! Ik vind je zoiezo hard gaan zeg!! je bent alweer bijna 8 weken... de tijd vliegt! Ik wilde gaan bellen naar www.babyview.nl in hoofddorp! Heb jij daar verhalen van gehoord?? Jij zit een beetje in dat wereldje daar @ Hier Ik wilde idd eerst niet volledig in de ziektewet, maar m'n bi is in eens zo hard achteruit gaan dat ik wel wilde en ook wel moest! Ik belast m'n collega's er anders gewoon mee! Het was de bedoeling dat ik 50% boventalig zou gaan werken, maar ik zit zelfs vanaf gisteren helemaal thuis omdat ik amper nog kon lopen, laat staan iets anders doen! Vandaag gaat het in eens weer heel goed, maar het wisselt extreem, dus morgen ff aankijken en anders donderdag weer ff op het werk kijken! Ben trouwens verder gegaan aan m'n schilderij voor op het slaapkamertje... ik snap niet dat mensen schilderen rustgevend vinden, ik word gek als het niet lukt! Tot nu toe is er niks geworden van wat ik had gehoopt... helaas!
@ serendipity. ik zit raar in mekaar. ik hoef de eerste 12 weken niet over te geven. maar vanaf 12 tot 20 spuug ik alles onder! was de vorige keer ook zo.
hai anita, lees net even je blogje. lompe opmerking zeg! van de koffie visite. ach ja sommige lui weten gewoon niet beter. zo heb ik jaren geleden eens een vriendschap verbroken. ik had rond mijn 15e al gehoord dat ik door eierstok problemen waarschijnlijk moeilijk zwanger kon worden. wat ik toen al heel moeilijk vond. ik had het met mijn beste vriendin gedeeld. een paar dagen later kwam ze bij me dat ze dacht zwanger te zijn. kon ook nog van 2 verschillende zijn ook! waarop ik antwoorde wat ga je dan doen? zij lachte keihard en zei lackoniek "stofzuiger erover" ik heb gezegt dat als zij zo respectloos met mij en mijn gevoelens om ging dat ze op kon rotten! ze vond het maar raar van mij maar heb haar echt buiten de deur gezet. en tot op heden van vandaag nog nooit spijt van gehad.
Zo meiden, ik meld me hier ook weer! Alles ok met iedereen? @ Serendipity; vervelend hoor, die bi. Als het niet meer gaat, gaat het niet meer, lekker thuis blijven en rustig aan doen.
hoi! ik ben ook van '85 en verwacht onze eerste spruit ergens halfweg november. Ik klets later verder mee (als ik mag) nu even véél te moe!
@ grietje Welkom!! Oeh al bijna uitgerekend!! Spannend zeg... alles klaar?? En al flink last van nesteldrang?? Is het jullie eerste kindje?? Succes met de laatste loodjes!! @ bibi en anita Sorry meiden, ik ben het helemaal kwijt bij jullie, waar ergens zitten jullie in de cyclus?? Kan ik weer mee gaan duimen voor jullie!! @ Shenoby Jeetje meis, wist helemaal niet dat je nog zo misselijk bent geworden! Echt geen pretje!! Word het wel al iets minder nu? Gek zeg, dat je het zo laat pas hebt... nou hoop dat je er snel weer vanaf bent meid! Dat je weer lekker kan genieten!
hey dames, kom net bij de HA vandaan. heb vanmorgen bloed overgegeven. moet nu vanmiddag naar het ziekenhuis en moest alvast een tas voor opname meenemen. ze vermoeden weer nierstuwing net als in mijn vorige zwangerschap. dus als jullie even niets van me horen dan weten jullie waar ik gebleven ben.
@ shenoby Ow meissie, wat kl*te zeg!! Heel veel sterkte en hoop dat ze je snel weer laten gaan, want dat betekend dat jij je ook weer wat beter voelt!