Zullen we ons dan maar allemaal maar voorstellen? Ik begin wel! Ik ben manon, bijna (nog 15 daagjes) 23 jaar. Kom uit Lelystad, voor de vader van mn dochter verhuisd naar het zuiden bij 26 weken zwangerschap, heleboel stress gehad, toen dochterlief 6 weekjes was compleet terugverhuisd naar Emmeloord (woon bij vriendin) en 2 daagjes per week in Lelystad voor mn ouders. Sinds mn dochtertje 3 weken was een alleenstaande mama. Nu is ze donderdag 4 maandjes! en ben zoo trots op haar!
Ik woon ook in lelystad heb een zoon van bijna 15 maanden. En dat is toch een boef. Hij heeft het niet uitgevonden maar helpt het wel verbeteren.
Gezellig, hoor! Ik ben Ann, 25 jaar, woon dus in Zeewolde en vanavond slik ik mijn laatste pil. Wij zijn dus nog niet begonnen, maar willen wel heel graag een kindje! @anita85: Hiermee heb je dan ook meteen je antwoord: vanavond dus laatste pil. En dan even kijken hoe mijn cyclus het doet zonder pil. Wanneer deze een beetje normaal en regelmatig is, gaan we echt beginnen. Ik hoop zo'n beetje met 2 á 3 maanden.
Ik stel me dan ook even voor! Ik ben Nichelle ik ben 24 jaar en woon in Almere, ik heb in november mijn spiraal laten verwijderen dus zit in de 2e ronde en ik hoop dat het snel raak is^^! Gezellig zo'n polderclubje . Hoop voor de andere wannabe mama's dat het snel raak is!
Word al een leuk clubje Ik ben Natasja, woon in Lelystad en heb 4 kids Drie jongens van 15,13 en 8 jaar en een dochtertje van 3
Hoi allemaal, Ik ben 29j, woon in almere zo'n 8j al weer met manlief. Maar geboren en getogen in Groningen, ik heb 2dochters van 5j en sinds gisteren 6januari eentje van 2j, gaat zo hard. En ben nu hoogzwanger (11jan uitgerekend) van de 3de kleintje, maar dat word verschijnlijk weer een latertje.