Wij hebben een zoontje Noran en ik ben nu opnieuw in verwachting van een jongetje. Nu vinden we de naam Novin erg leuk. Ik twijfel alleen of het niet teveel lijkt op Noran. Wat vinden jullie?
Ik vind het echt teveel op elkaar lijken. Ook super onhandig dat ze dan dezelfde initialen hebben qua post. Ik zou het dus niet doen.
Is het voor jullie een probleem dan zou ik het niet doen.Is het voor jullie geen probleem doen zou ik zeggen.
Ik snap dat veel mensen het jut en jul vinden, het lijkt ook wel veel op elkaar, vooral geschreven. In de uitspraak vind ik het wel meevallen, omdat de o-klank anders uitgesproken wordt. Kies vooral de naam die jullie samen mooi vinden!
Mmm ja ik vind t ook te veel lijken eigenlijk... Ik vind Revin/ Ravin/ Revan ook erg leuk en wel goed passend. Welke variant vinden jullie het leukste?
Revin doet me te veel denken aan Kevin, Ravin aan ravijn, maar Revan vind ik wel leuk. Novin inderdaad te jut en jul. Vind Noran een mooie naam trouwens, nooit eerder gehoord!
Ik las laatst iets over drie zusjes... noa nola en nora...... ieder zn ding! In de uitspraak vind ik jou namen ook niet op elkaar lijken. Ik zou het doen