Wij zijn op zoek naar leuke namen voor onze derde! We hebben al een aantal ideeën maar de smaak van mijn man en ik ligt mijlenver uit elkaar. Onze zoons heten B.ram en F.inn. We houden beide niet van Amerikaanse namen en het liefste een korte naam(tot 6 letters) Voor meisjes vinden we o.a Riva en Ise mooi. Voor jongens hebben we tot nu toe alleen Teije. Kom maar op
Ava Nele Neeke Celine Ilse Ella meike Mare Nine Thirza Lieke jolein Silke febe Merle Lotte femke milou Keet Maud marthe Flore Imre Sebas Mees Ralf Rogier mats jurgen Zeger Samuel Tobias Lieuwe Kay Fabian Kieran Roan Hidde Nero marijn Melle mels Mink Jasper Joris Thijs Tijmen Lars
Fleur, Niene, Liv, Fenne, Noa, Yara, Lana, Vere, Esma, Senna, Evi, Hanne, Mira, Fiene Jens, Roef, Rens, Bo, Mees, Timo, Otis, Robin, Stef, Hugo, Mats, Leon, Stijn, Ivo
Gefeliciteerd! Ise vind ik mooi! Misschien zit hier wat bij: Elin Niene / Nina Sara Mila Loes Suze Tesse Meis/Mijs Lieve Mika Stef Aron Thom Ben Roel Ivo Tren Milo Dani
Voor een jongen: B.ram, F.inn en Luuk vind ik leuk! Of B.ram, F.inn en Koen Verder: Daan Guus Joep Lars Mark Niek Sepp Siem Stijn Sven Thijs Thom Voor een meisje. B.ram, F.inn en Roos of B.ram, F.inn en Luna Deze 2 namen vind ik er echt prachtig bij. Verder: Anna Demi Emma Iris Isis Juna Lisa Mara Noor Puck Rava Saar Sara Suus Suze Yara