welke schrijf wijze van deze 2 namen vinden jullie het mooiste? Jaylinn Jaylin Jaelinn Jaelin Jaelynn Jaelyn Jaé-lynn of Jaela Yaela Jaiyla Jayla
Jaylin(n) of Jayla. De rest zorgt alleen maar voor verwarring bij het uitspreken. Het is heel vermoeiend als je áltijd moet uitleggen hoe je je naam uitspreekt of schrijft.
Die laatste 4 namen spreek ik allemaal op een andere manier uit. Jaela = Dja-eela Yaela = Jaa-eela Jaiyla = Djai-la ofzo. Beetje vaag geschreven dit. Jayla = Djaila of Djeela Van de bovenste vind ik Jaylin of Jaelin/Jaelyn het leukst. Jaé-Lynn zou ik niet doen, want dat zou ik uitspreken als Djaa-ee-lin. En neem aan dat dat niet de bedoeling is.
In deze twee gevallen ontkom je daar toch niet aan. Zelf vind ik het trouwens geen probleem om mijn naam altijd te moeten uitleggen, het is maar net wat je vermoeiend vindt.
Helemaal mee eens. Wij wilden voor onze zoon ook een unieke naam en met Aerion (klinkt als Èrion) is dat gelukt. Ook onze zoon en dochter die op komst zijn, mogen op zulke namen rekenen (houden we wel geheim ivm het namen stelen van tegenwordig). Ik moet mijn eigen naam - Niké (klinkt als Niekee) - ook altijd spellen, maar ik ben nog steeds hartsikke blij met deze keuze van mijn ouders. Uit het lijstje vind ik Jaelyn en Yaela de mooiste, omdat deze lekker apart aandoen, maar het moet vooral je eigen keuze zijn. Veel succes