Vind ik niet, maar manlief wel... Had deze al eens voorgesteld toen ik zwanger was van Tymen, maar mannetje vond het niets!
Jelte Ik was er meteen weg van, wij houden namelijk ook van Friese namen en mijn man is half-fries. Ik vind Riemer ook heel mooi, vond mijn man iets minder.
Wisse, Wietze, Jesse, Jitser, Jelle, Jarco, Jarich, Ibe, Ippe, Frodo, Enno, Eke, Ebert, Aido, Douwe, Derk, Ave, An. Ik heb even in mijn namen boek gekeken voor je. Misschien dat er wat bij zit voor jullie.
popco vind het zelf niet zon geweldige naam maar mijn oude oppaskindje heet zo en is echt een friese naam
sijmen alwin bente drys feie friso sil radmer redmar(redmer) reen rein rients roan tjesse jurre jorrit omer jeen jochem jurjen jurrit taco tjardo
Ik zou je even een link geven, ik was gister op een site met allemaal friese namen. Erg leuk! Maar nu kan ik hem dus niet vinden. Wij hebben ook al een meisjesnaam, maar de jongens naam nog niet. Maar ik vind jesmer wel heeeeel mooi!
MELLE! YTSEN! YNTE ENSE ALE JENS REMMERT Zo dit zijn mijn namen op het lijstje. Onze kinderen krijgen ook alleen maar FRIESE NAMEN hihi Laat even weten wat je van die van mij vindt! Ben ook een fries om utens..
Hallo meiden, bedankt voor het vele meendenken. Het is vooral mijn vriend die DE naam nog niet is tegengekomen. Maar de laatste paar berichtjes moet hij nog lezen, dus wie weet! @ Jeldou (ek in moaie fryske namme, hihi!) Wat vind ik van jouw suggesties: Melle: zo heet een goede vriend van mijn vader, een rokende, bierdrinkende zestiger, dus daar heb ik geen goede associaties bij, hoewel het een schat van een man is! Ytsen: Leuk! Ynte: Dit is een die ook op mijn lijstje voorkomt, ben benieuwd wat vriendlief ervan van vindt! Ense: apart, die kende ik nog niet. Wel mooi! Ale: niet mijn smaak Jens: eentje van mijn lijstje! Vriendlief zijn neefje heet zo, daarom wil hij hem niet! Remmert: Mooi! Wat vind jij van Tymen? Wat ik verder erg mooi vind, maar vriendlief is nog niet overtuigd, is Hessel, Wessel, Jelmar/ Jilmar, Jente, Jetse/ Jetze, Jelte (ik ben inderdaad erg van de letter J)
Ik fyn Tymen ek erggg moai! De J nammen fyn ik ek moai hjer! Ik bin beneid wat dyn freon kiese sil! Litst it efkes witte?
Ik wit ek nog wol een pear (mijn fries schrijven is niet je van het..) Wybren, Jon (jan in het fries) Achter Jan kun je nog een 2e naam plakken bv: Janhendrik (op zn fries uitspreken natuurlijk) Etc.. Tjeerd Popke (zo heette mijn buurjongen de dochter heette engeltsje) Riemer Mense Tja.. zoiets..