Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden!

Omdat het vorige topic gesloten is (er stonden teveel berichten in geloof ik) hier een nieuwe waar we lekker verder kunnen kletsen!

Ik zal zo ook de lijst even opnieuw plaatsen!

2. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

Deel 1

11 wannabe zwanger
    3 zwanger
    4 bevallen

ZWANGER!!
    Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010
    Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010
    Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010

BEVALLEN!
    MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job
    Joan - 13 oktober 2009 - Sienna
    Wendy - 19 november 2009 - Finn
    Linda - 21 december 2009 - Daan

AAN DE KLUS!
    Isra - ronde 3 - 2e Kindje
    Cynnie1984 -
    Chelleke - ronde 10 - 2e kindje

NODLIJST:
    Chelleke - 15 febr.
    Cynnie1984 -
    Isra -
    Lin -

Sterretjes die schitteren in de nacht
    Lin71

Afspraken
    Lin71 - 25 januari controle gyn na curretage en hopelijk uitslag.
    Rosa84 - 10 feb controle VK
    Rosa84 - 17 feb 20 weken echo
    Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC!

Als het goed is is dit de meest recente lijst....heb er ook even een link naar het eerste deel in gezet!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Rosa goed dat je een nieuw topic hebt geopent.
    Wat leuk zeg dat jullie je kleine hummeltje hebben zien zwemmen !! Ohh je maakt ons wel nieuwschierig hoor. Ik denk dat jullie een meisje gaan krijgen. Er zijn al zoveel jongens nu. Jij moet het weer een beetje recht gaan trekken.

Lin blijf je wel lekker je hart luchten hier, het is niet niets van jullie hebben meegemaakt ! Snap heel goed dat je hartstikke jaloers bent. Is niet meer dan normaal toch.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik vond het al zo gek dat ik niet kon posten maar gelukkig ben jij zo helder Rosa dat je een nieuwe topic hebt geopend.

Zal zo even kijken of je al echo foto's hebt geplaatst.

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    pfoei, volgens mij heb ik iedereen nu een PB gestuurd met de link naar het nieuwe topic. Wat een gedoe zeg! Hoop maar dat ik niemand ben vergeten!

De foto's staan als het goed is in mijn album!

6. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ja we zijn wel een beetje een jongenstopic he?
    Wie zal het zeggen ;) Misschien zet ik de trend voort, misschien ga ik er lekker tegenin!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    whahahahah die Rosa !!! Je maakt het heel spannend.

Ik zeg een jongen en 1 van de linda's heeft gelijk............

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Rosa je maakt het spannend!!!!!

9. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Dat sowieso :D

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    maare vind je niet moeilijk om je nu stil te houden Rosa ??

Kijkt heel lief naar rosa en hoopt dat ze het met iemand wil delen...........

Had je zelf een idee of je hubbie? Of helemaal niet.

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ja ik vind het heel moeilijk! Wil het eigenlijk het liefst van de daken schreeuwen maar heb met hubbie afgesproken nog even te wachten dus dat doen we dan ook!

Ik had zelf een heel sterk vermoeden, maar ik weet niet meer of ik dat hier nou wel of niet op het forum had gezet dus ik durf ook niet te zeggen of dat wel of niet klopte :D

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Gevonden! Thanks Rosa...enne flauw hoor :D Je had hier volgens mij je vermoedens nog niet geuit.....klopte t?

Linda: jullie mannetje groeit goed zeg! Super! Hoe gaan de nachtjes nu?

Hier vandaag naar cb geweest voor de eerste prikjes! Finn heeft het super gedaan, moest maar beetje brullen en sopte lekker verder op zn tut. Hij weegt nu 5760 en is 58,5 cm. Dikke, grote beer dus :)
    Verder moeten we vanaf nu 5x200 gaan geven en als hij 's nachts komt mag hij maar 90cc. Laatste fles Friso Extra en kijken hoe hij het dan doet...

13. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Sorry meiden ik hou mijn mond nog even een klein maandje stijf dicht ;)

Wat goed van Finn Wendy! Stoere vent!

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Rosa; kheb net de echo foto's gezien en tis een meisje hoor...zeker weten! :p

15. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
  16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hi meiden!

oke eigenlijk mag het al een tijdje niet meer; maar omdat ik al een tijdje niet geweest ben :) wil ik toch nog iedereen een heel goed 2010 toewensen!! en dat al jullie dromen dit jaar zeker uit mogen komen!

Lin; ik was aan het terug lezen in het oude topic en las jou berichtjes... de tranen kwamen op toen ik dit las... ik wil jou en je gezinnetje heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kindje.. hele dikke knuffel
    Hoe gaat het nu met je??

Wendy; je vroeg een tijdje terug hoe zwaar ons meisje nu is; ik ben dinsdag met haar op het cb geweest en ze weegt nu 6570 gram en is 61,5 cm lang. hoe groot/zwaar is Finn nu??
    Hoe gaat het met de krampjes bij finn?? En hoe gaat het met het afbouwen, ben je al helemaal afgebouwd of geef je ook nog bv?
    Wat een heerlijke mannetjes heb je toch!!

Linda; wat een heerlijk mannetje heb je!! Hoe gaat het met je?

mamavanbas en job; Job is ook een heerlijk mannetje zeg!! En wat houdt hij zijn hoofdje goed omhoog!!

Cynnie; ik zie dat afvallen erg goed gaat :D en wat fijn dat de afspraak staat!

Rosa; wat leuk dat jullie jullie kleintje lekker druk bezig hebben gezien!! Ben erg benieuwd hoor wat het wordt!! een meisje!! hahah zou wel leuk zijn, Sienna is maar zo alleen hier :p in dit 'jongens'topic hahaha
    Super dat je weer een nieuw topic hebt geopend zodat we kunnen blijven kletsen!!

Hier gaat alles goed! We hebben helemaal onze draai gevonden en Sienna begint ook een vast ritme te krijgen.. Ze leert elke dag steeds meer dingen, ze kan al omrollen van buik naar rug, ze wilt zelf zitten (wel met ondersteuning) ze pakt speeltjes naast haar en boven haar en brabbelt er flink op los!! Hele verhalen verteld ze, zo schattig!
    Ze slaapt sinds afgelopen vrijdag de hele nacht door.. Ben ik erg blij mee, die gebroken nachten braken me toch wel op!
    Ik ben begin jan. weer begonnen met werken, jeetje wat viel dat tegen zeg... Sienna gaat 1 dag naar oma en 1 dag naar het kdv, ik vond het toch wel heel moeilijk om haar weg te brengen maar gelukkig gaat het goed, al wil ze nog wel eens een flesje weigeren.. maar gelukkig hebben ze geduld en drinkt ze uiteindelijk toch wel! Maar wat ben ik blij als het tijd is om haar op te halen! En dan geeft ze me toch een bigsmile en wilt ze alleen maar kroelen met me :D
    Op mijn werk gaat het niet zo goed ; in nov. hadden ze een bijeenkomst op het werk over dat het slecht ging met het hotel waar ik werk, vorige week dinsdag hadden we weer een bijeenkomst en kregen we te horen dat het hotel per 1 april dicht gaat (nee echt geen 1 april grap)... Mijn contract loopt op 30 april af dus vanaf dan heb ik geen werk meer... was echt niet leuk terug komen! Net weer alles opgepakt en dan hoor je dat het dicht gaat.. Ben nu hard op zoek naar een andere baan...

Hoe gaat het met jullie??

17. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hahah lees het nu dus al ;) zielig he die prikjes... Sienna heeft afgelopen dinsdag voor de 2x de prikjes gehad, de eerste keer werd ze helemaal hysterisch ze was niet meer stil te krijgen zo zielig.. nu was het een klein beetje brullen maar toen ze weer bij mama was werd ze wel snel stil...

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi Dames,

Hoe lang ga je het echt redden Rosa om je mond te houden.

Wendy hoe is het met Finn, reageert hij op de prikjes of geen verhoging enz?

Wat goed te lezen dat Sienna door slaapt. Lekker hoor kom je ook weer goed aan je eigen nachtrust toe.
    Wat erg dat je je baan gaat verliezen , hopelijk komt er snel iets nieuws op je pad. Ik duim voor je.

Hoe is het met mij vraag je. Als ik heel eerlijk antwoord geef denk ik dat ik verbannen word van ZP maar tussen de piep door kan ik je vertellen dat ik het erg moeilijk vind om hier goed mee om tegaan. Zeker als we verdrietig zijn dat onze dochter zegt mam niet huilen en ze dan mijn tranen droogt. Af en toe zet ik s'avonds een muziekje aan met muziek waarop we de tranen de vrije loop kunnen laten................................. En tuurlijk gun ik iedereen het zwanger zijn maar waarom mocht het hier weer niet zo zijn.
    Maandag hopen we meer te horen.

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles rustig zijn gangetje. We zijn druk aan het klussen in de babykamer. Bijna klaar. Over 2 weken gaat mijn kleine mannetje vast over in zijn nieuwe peuter bedje (vindt het doodeng!) Erg spannend allemaal.

20. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Joan wat leuk om te horen dat het zo goed gaat! Lijkt mij ook moeilijk om weer aan het werk te gaan en dan je kleintje weg te moeten brengen...
    En wat balen zeg van je werk! Hopelijk vind je snel iets anders!!

Tinkerbell mooi dat alles bij jou ook goed gaat!

Lin...*knuf* kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen....heel goed dat je af en toe nog even samen uithuilt denk ik!
    Ik duim vast voor je voor maandag!

Deel Deze Pagina