Welke naam zouden jullie het eventuele broertje van Sil(vester) geven? We zijn al uit over de meisjesnaam!
Ik ga voor Ferre, leuke naam. Siem vind ik ook mooi, maar niet zo bij Sil. Dan krijg je wel een erg jut & jul gehalte. Lenn kan ook goed.
Ik vind Fer het best bij Sil passen. Ferre raad ik juist af, in het Latijn is het namelijk een werkwoord dat dragen en brengen betekent . Jur en Mas vind ik ook goed bij Sil passen!
@ Krullenbol: Ik vroeg het me al af! Nou ik vind persoonlijk Fer een rare naam (als iemand zich voorstelde met die naam zou ik denken: Ver?) Maar dat kan geheel aan mij liggen!.... Fenn ken ik niet. Waar komt die naam vandaan? Siem vond ik ook erg leuk maar iemand schreef jut en jul gehalte....Mas en Jur vind ik gewoon afkortingen....en dus geen volledige naam. Vandaar Lenn. @ fuj: De namen zijn net als Sil erg kort. Maar zijn "echte" naam is natuurlijk Silvester. Is het dan niet leuk om een langere naam te bedenken die jullie kunnen afkorten voor deze kleine? Zoals Ferdinand afkorting Ferre?
ik ken een siem met een zus silke! Ik vind sil en siem juist wel leuk samen, maar dat kan komen omdat ik 't gewend ben. Verder vind ik ferre en jurre heel leuk. Mas vind ik ook goed bij sil passen,maar zou het dan zelf wat te iel vinden staan. Wat vind je van gijs?
Ik heb gekozen voor Sil & Jur. Sil heet voluit Silvester. Dan kun je van Jur bijvoorbeeld Jurriaan maken. Silvester en Jurriaan oftewel: Sil en Jur.
Ik zou inderdaad dan ook voor de naam Jurre kiezen. En dan net als bij Sil zul je hem wel Jur gaan noemen! Want Silvester en Jurre is leuker dan Jur, maar dat is mijn mening! Succes met kiezen