Dat wilde ik dus ook net posten haha. Ik liep laatst ergens waar een poster stond met 'Rimababy' erop. Ik las dus echt 'rim a baby' Zou dus ook never nooit niet mijn idee van een goede naam voor een bedrijf zijn zoals je wel begrijpt. Nb. het was dus als 'Rima baby' bedoeld *facepalm
Jurre-Jorn Jelmer-Jort Diemer-Tjerk Hildert-Hidde Jurre-Roel Hessel-Jelle Allard-Ties Riemer-Rolf Hidde-Kars Hidde-Tibo
Er is geloof ik nog nooit een ''ik ben op zoek naar een naam-topic'' zo lang open geweest als deze. Nu na 2 maanden ben ik inmiddels wel reuze benieuwd hoe het ervoor staat Is er al een keuze gemaakt @Bettyspaghetti?
Zo kun je wel door gaan met veel namen en woorden, 1 verschil in letter en je hebt een hele andere betekenis. Ik vind Rimmer juist een erg leuke naam, het zou mij niet weerhouden om die naam te gebruiken. De naam Rimmer betekent roem en is een Friese naam
Rimmen is iemand z'n kontgaatje likken dus een rimmer is iemand die dat doet. Heb persoonlijk meer moeite met zó een betekenis dan met normalere betekenissen van namen, zoals bij Floor- vloer.
Ik weet wat de naam betekent, sinds vanochtend. Ik heb het nooit geweten. Ik wou er alleen mee aangeven, dat er wel meer namen zn die een andere of dubbele betekenis hebben. Het is ook maar net waar associeer je de naam zelf mee. Het zou mij niet weerhouden om als nog de naam te gebruiken. Jij weerhoudt het wel en dat is je goed recht. Ik wou meer aangeven dat er ook mensen (of in dit geval 1 persoon) zijn die het daarmee niet associëren .
Jens-Hidde (dit zijn mijn twee oudste kinderen) Douwe-Anne Douwe-Bob Jens-Jilles Jens-Jitse Anne-Rinse Lieuwe-Rens Rune-Rutmer Jelle-Job Jelle-Hylke
Prachtige namen hebben de oudsten! Ik heb zelf nooit zo heel veel met de meeste nederlandse namen, maar deze twee (en nog een klein handjevol meer) blijf ik echt tijdloos mooi vinden en draag ik ook graag aan hier als iemand weer eens op zoek is naar een nederlandse naam Heeft jouw jongste nou ook een naam uit dit lijstje of vergis ik me daar nu in?
Afgoderij. Misschien heeft het dan geen heel erge betekenis voor de gemiddelde Nederlander (dat weet ik niet), maar ik denk dat een moslim toch wel zou schrikken van zo'n naam.
Ja toch hè, dan had ik het goed onthouden dat ik die toen geopperd had en was jij degene die zo enthousiast was over de naam van m'n man Echt leuk