Mocht je nog langer blijven.. Dan adviseer ik je Lemmer, Heerenveen, Dokkum of Franeker. Makkum is ontzettend leuk en mooi, maar dan wel met mooi weer! Tot mijn 21ste gewoond
Inderdaad, als je nog langer blijft, kom dan gezellig naar ons Dokkum. Even spammen voor mijn woonplaats hoor.
Dankjulliewel allemaal voor de berichtjes! Hebben vandaag een heerlijke dag gehad. Eerst naar Harlingen geweest, lekker gewandeld langs het water, lekker op terras gezeten, wat winkeltj bekeken en even naar een speeltuintje geweest dicht bij het centrum. Daarna nog naar Bolsward geweest maar dat vonden we een beetje tegen vallen. Tegen etenstijd waren we weer thuis en zijn we lekker uit wezen eten. Helaas blijven we niet langer, gaan morgen weer naar huis. Maar Friesland is zeker wel een plekje waar we wel terug gaan komen
Sorry ben niet zo goed in namen. In Harlingen hebben we rond lunchtijd een heerlijk vers gebakken wafel met aardbeien en ijs gegeten, heerlijk!! Dit was langs de haven op een terrasje. Mijn man had poffertjes. Ze hadden ook veel verschillende soorten pannenkoeken etc, misschien weet je dan de naam? (Edit: even gegoogled... Harlinger Poffertjeskraam) Savonds zijn we op loop afstand van ons park ( landal waterpark sneekermeer) in het haventje in Terherne gaan eten bij Eetcafe Portunus. Erg lekker en gezellig!
Als je weer een keer naar Friesland gaat, dan is Grou ook altijd leuk. Ze hebben daar een erg leuk eettentje aan het water. Heerenveen kan je wel overslaan, echt zo ontzettend saai! Sneek ook erg leuk....Dokkum ook.